mitä teen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
meidän reilu ½v koira on aina valmis riehumaan meidän 3v pojan kanssa, mutta koska koiralla on tota kokoa, niin ollaan karsittu sitä niiden päätöntä touhua..

no, poika sit haastaa koiraa juoksemalla sen edessä, hyppimällä ja viemällä sen leluja. mä kiellän ja sanon monesti et nyt loppuu, kohta menet sitten jäähylle. poika ei lopeta vaan menee jäähylle ja sama meininki jatkuu.

sitten käy niin, et toi koira innostuu ja alkaa "kovakouraseks" ja kun asetelma on 45kg vastaan 15kg, niin voi sattua. koira tarraa lasta hihaan kun lapsi juoksee tossa sen edessä ja innostuu niin et tönii ja tuuppii lasta takasin.

tai siis niin tapahtuis jos antaisin niin tapahtua.

miten mä saan ton 3vee lapsen uskomaan???
pitääkö mun antaa ton koiran istua sen päälle ja purra sitä et se lopettaa :kieh: :ashamed:

Meillä 1,5 vuotias hakee nion tuhat kertaa päivässä koiran(50kg)lempilelun ja juoksee kiljuen karkuun<--saa sata varmasti koiran perään. Mut meillä koira on hiukan vanhempi ja ei innostu liikaa. Juoksee vaan perään, pyrkii ottaa lelun ja häipyy. Mut ei teilläkää taida muuta mahdollisuutta olla, ku antaa niitten tottua toisiinsa ja löytää yhteinen sävel. Tai eristää koira pois lapsen läheltä(huono vaihtoehto, ei ainakaa totu toisiinsa)tai sit ottaa kylmästi lelut pois koiralta, kieltää niin lasta ku koiraa..

Meillä sama homma. Tosin koira on vain 22 kg ja 55 cm, mutta kun poika on 15 kg, niin pahasti voi käydä. Ei kai tässä auta muu kuin jatkuva vahtiminen ja yrittää jankuttaa asiasta.

mulla menee niin hermo kun ei tohon lapseen ees jäähyt tehoa.
alan kohta eristää ton lapsen tästä laumasta ja elän koiran kanssa normaalia elämää :xmas:

ja tääkin oli sitten VITSI.

Taidan sit tuota koiran hankkimista siirtää muutamalla vuodella vielä :) oon just miettiny että miten sitä pystyis vahtii lapsia ja pentu koiraa koko ajan. Meillä oli koira mutta oli jo sen verran ikää ja rauhallinen ettei lähteny aina noitten lasten touhuihin mukaa.

Alkuperäinen kirjoittaja AleXAN:
Taidan sit tuota koiran hankkimista siirtää muutamalla vuodella vielä :) oon just miettiny että miten sitä pystyis vahtii lapsia ja pentu koiraa koko ajan. Meillä oli koira mutta oli jo sen verran ikää ja rauhallinen ettei lähteny aina noitten lasten touhuihin mukaa.

aika pitkään toi meidänkin koira hillitsee itsensä. vaik on itsekin ihan pentu ja kauhee into olis mennä, niin tajuaa kuitenkin et toinen osapuolikin on pieni ja ottaa yllättävän rauhallisesti. mut toi poika oikein lietsoo sitä ja mä en siedä sellasta |O
muutenkin nyt uhman myötä koiran ruokarauha ja petirauha on kokoajan vaarassa, ei sitä ennen oo ees kiinnostanu, mut nyt yrittää koko ajan :kieh:

Yhteistyössä