mitä teen tuon miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johanna-77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jätä sormus keittiön pöydäl ja lappu "kiitos yhteisistä ajoista" :heart: tai ellette asu yhes ni tapaatte jossai yleisellä paikalla ja sanot et "tää suhde on nyt tullut siihen pisteeseen, et on parempi et erotaan"... ikävä tilanne... kauanko olette ollu yhes??

Alkuperäinen kirjoittaja WTF:
jätä sormus keittiön pöydäl ja lappu "kiitos yhteisistä ajoista" :heart: tai ellette asu yhes ni tapaatte jossai yleisellä paikalla ja sanot et "tää suhde on nyt tullut siihen pisteeseen, et on parempi et erotaan"... ikävä tilanne... kauanko olette ollu yhes??

asumme yhdessä ja olen lopun kyllästynyt tuohon mieheen..olemme olleet yhdessä 10 vuotta

Paras keino on sanoa ihan suoraan: haluan erota. Se on kaikkein reiluin tapa toista osapuolta kohtaan. Ehkä mies ottaa sen raskaasti, mutta rehellisyys on kaikkein parasta. Älä ainakaan ala selittämään mitään "haluan olla hetken aikaa erossa jotta löytäisin itseni"- stooria, jos et ole koskaan aikeissa palata hänen kanssaan yhteen.
Tein itse eroa ex-kihlatustani yli 2 vuotta, ja minä EN toiminut tuolla tavalla, vaan tein kaikenlaista typerää jotta hän jättäisi minut, koska en halunnut olla se paskiainen joka jättää. No, olin sitten se paskiainen joka eli sinkkuelämää vaikka oli kihloissa ja avoliitossa :ashamed: . Jälkikäteen on hävettänyt, ja täysin syystä. :/

Alkuperäinen kirjoittaja johanna-77:
kun mun pitäis jättää se ja purkaa kihlaus..kysymys onkin että miten?? en haluaisi suututtaa häntä..kaikenlaiseen soppaan minäkin oon mukaan menny :(

Tekstari Vanhasen tyyliin:tää oli nyt tässä!