Mitä %¤/%&(( teen tuon lapsen isän kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
|O

Että voikin kuvitella neljän vuoden jälkeen tuntevansa ihmisen, ja p*skat!!

Silloin kun tytär on hänellä, niin kuulemma yöpyvät useissa eri paikoissa. Olen kirjallisesti antanut hänelle ohjeet ruoka-ajoista sun muista, todellakin mustaa valkealla kun kerran 8 tunnin aikana hän oli syöttänyt tytölle yhden riisifrutin! |O

Kuvittelin, että hänen seurustelukumppaninsa "tahdon leikkiä perhettä ja hankin lapselle tarvikkeita, joita isä ei viitsi hankkia" - olisi sen verran järkevä, että ymmärtäisi huolehtia lapsestakin mutta enpä tiedä miten huolehtivat. Koko ajan tuntuvat olevan jossain ja minulle ei kerrota yhtään mitään, missä oloissa tyttö on siellä. Oli sovittu, että haen tytön töitteni jälkeen mutta isä onkin sopinut jotain "omia menoja" 50km sieltä, minne hänen piti tyttö minulle alunperin tuoda ja sieltäkään en aluksi meinannut saada lähteä tyttöä hakemaan, mutta jumakauta minähän oman lapseni haen |O

1,5-vuotias ei osaa kertoa missä on ja miten häntä on ruokittu :'( Isälle kun ei ole väliä tytön rytmit, lastahan syötetään silloin kun isä viitsii, jos viitsii.

Ja sitten hehkutetaan, miten maisterit on viisaita, kyllä se on nähty että kirjaäly ei takaa minkäänlaista tunneälyä!

lapsi parka ollu kyllä nälissään jos koko päivänä ei ole saanut kuin yhden riisifrutin kyllä jättäsin noin pienen siinä tapauksessa isälle antamatta jos ei huolehdi lapsesta kunnolla!!

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
odotas kun alkaa se äidin mustamaalaus ja lapset esitellään jokaiselle yhdenillan panolle |O

Minut on jo mustamaalattu, ex-anoppikokelaskin on pitänyt siitä huolen. Tosin onneksi se asuu ulkomailla, niin ei ehdi ihan kaikille kertoa miten hirveä h*ora minä olen vaikka oma poikansa siellä vieraissa juoksi..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kumpi teistä muutti kauas toisesta?

Isä muutti töitten perässä ja alunperin meinasin muuttaa myös kyseiseen kaupunkiin, mutta löysin uuden kumppanin täältäpäin missä nyt asun.. ja isän työ on sellaista että asuinpaikka todnäk tulee vaihtelemaan vielä vuosien varrella muutenkin..

No onpas ajattelematon isä :/ .
Mahtaisiko lastenvalvojan kanssa keskusteleminen auttaa asiaa? Saada miehen tajuamaan, että lapsen täytyy oikeasti saada säännöllisin väliajoin tarpeeksi ruokaa, ja sinun täytyy pystyä luottamaan siihen että lapsi on siellä missä pitääkin kun menet häntä hakemaan. Jos eksä kuvittelee että sinä asetat noita sääntöjä vain v*ttumaisuutesi takia (sori :hug: ) ja uskoisi ne paremmin kun ne tulee lastenvalvojan suusta?

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
odotas kun alkaa se äidin mustamaalaus ja lapset esitellään jokaiselle yhdenillan panolle |O

Minut on jo mustamaalattu, ex-anoppikokelaskin on pitänyt siitä huolen. Tosin onneksi se asuu ulkomailla, niin ei ehdi ihan kaikille kertoa miten hirveä h*ora minä olen vaikka oma poikansa siellä vieraissa juoksi..

hei meitähän on kaksi huoraa sitten :D
kaiken huippu kun exä oli sanonu mun nimeksi jotain aivan muuta kun olen...

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Mahtaisiko lastenvalvojan kanssa keskusteleminen auttaa asiaa? Saada miehen tajuamaan, että lapsen täytyy oikeasti saada säännöllisin väliajoin tarpeeksi ruokaa, ja sinun täytyy pystyä luottamaan siihen että lapsi on siellä missä pitääkin kun menet häntä hakemaan. Jos eksä kuvittelee että sinä asetat noita sääntöjä vain v*ttumaisuutesi takia (sori :hug: ) ja uskoisi ne paremmin kun ne tulee lastenvalvojan suusta?

Tätä peesailen. Lastenvalvoja on oikea ihminen puuttumaan/selittämään miten tapaamisten kuuluisi mennä.

Jep, näin ajattelin itsekin että juttelen lastenvalvojan kanssa niin asiaan tulenee selkeyttä.. kun on yhä ne viralliset paperit tekemättä niin niitten myötä varmaan homma alkaa vähän luistaakin.

Mun kaveri oli myös oikein horojen horo ex-anoppinsa mielestä. Kunnes sitten anopin poikakullan seuraavakin ex-vaimo kertoi että mies pettää ja hakkaa...sitten alkoi anopin silmät aukeamaan, ja nykyään ovat jopa hyvissä väleissä ystäväni kanssa. Erosta tosin on jo lähes 10 v aikaa eli kauan se kesti.

Mun kaveri oli myös oikein horojen horo ex-anoppinsa mielestä. Kunnes sitten anopin poikakullan seuraavakin ex-vaimo kertoi että mies pettää ja hakkaa...sitten alkoi anopin silmät aukeamaan, ja nykyään ovat jopa hyvissä väleissä ystäväni kanssa. Erosta tosin on jo lähes 10 v aikaa eli kauan se kesti.

Ei tuo sentään mikään hakkaaja ole mutta kyllä kyrsi, kun "anoppi" eron jälkeen lapsen kuulleen (joojoo, vaikkei se mitään vielä ymmärtäisikään) alkoi paasata siitä miten huoraan ympäri kaupunkia |O

No, voi sanoa ettei ole omena kauas puusta pudonnut ja sainpahan sillä vihlaistua "anoppia" vähän takaisinkin :whistle:

Yhteistyössä