Z
zxc
Vieras
täytän kuukauden päästä 25v. kaksi lasta 2v ja 2kk+mies. lukio,ammatti- ja ammattikorkea koulut takana. nyt kuitenkin hotelli ja ravintola-alan (jota opiskelin) ei hirveästi kiinnosta, lähinnä palkan ja/tai työaikojen suhteen,vaikka muuten jos saisi jostatosi mielinkintoisen tehtävän+ hyvänpalkan - kyllä! No, ajattelin jotain toimisto-/kirjanpitäjon hommia (palkka on ainakin 500:lla enemmän kun kokilla, tai jopa esimiehellä hotra-alalla).
Kannatako minun nyt opiskella merkonomiksi->lukion jälkeen 2v+saisin varmasti hyväksiluetuksi jotain opintoja ammattikorkeakoulusta, eli siihen tod näk menisi vuosi.
vai tradenomiksi-> ainakin vuoden saan hyväksi luetuksi ammattikorkeakoulusta ja sen jälkeen jää 2-3 vuotta.
ja sitten mua harmittaa todella paljon,koska ehkä tein elämäni virheen....Valmistuin restonomiksi jouluna ja otin paperit ulos, munhan olisi pitänyt ottaa taloushallinnon kursseja ja opiskella niitä vielä vuoden (siinähän sitten olisin saanut toimisto/kirjanpitäjän valmiuden). Mutta nyt joudun hakemaan joka paikkaan....
Onko tässä muitakin vaihtoehtoja? Ja mitä mun oikein kannattais tehdä?
Kannatako minun nyt opiskella merkonomiksi->lukion jälkeen 2v+saisin varmasti hyväksiluetuksi jotain opintoja ammattikorkeakoulusta, eli siihen tod näk menisi vuosi.
vai tradenomiksi-> ainakin vuoden saan hyväksi luetuksi ammattikorkeakoulusta ja sen jälkeen jää 2-3 vuotta.
ja sitten mua harmittaa todella paljon,koska ehkä tein elämäni virheen....Valmistuin restonomiksi jouluna ja otin paperit ulos, munhan olisi pitänyt ottaa taloushallinnon kursseja ja opiskella niitä vielä vuoden (siinähän sitten olisin saanut toimisto/kirjanpitäjän valmiuden). Mutta nyt joudun hakemaan joka paikkaan....
Onko tässä muitakin vaihtoehtoja? Ja mitä mun oikein kannattais tehdä?