mitä teen?? pullovieroitus käynnissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pää pyörällä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pää pyörällä

Vieras
Ollaan nyt ottamassa tytöltä 1v2kk tuttipullo pois. Nukuttaminen meni nyt hyvin, tänään oli vika pulloilta, eikä tyttö edes tahtonut maito-puurohiutaleseostaan muutamaa kulausta enempää. Siis siltä osin hyvin menee.. Mut koska ei juonut "tujua velliään", on varmaan kamalan aikaisin nälkäinen?? Söi kyllä iltapalan tietysti just ennen muttei ottanut kuin jugurttia ja mandariinia sekä pari murua paahtoleipää... Tarkoitus olisi antaa vaan nokkamukista vettä jos aamuyöllä herää, mut enhän mä voi toista nälkäisenä pitää.

Tiedän et on ihan hassu kysymys mut koska pää on ihan pöppöööööö koko vieroituksesta (mulle TODELLA stressaava paikka) ni pakko kirjottaa johonki...
Mitä annan tytölle jos herää yöllä nälkäisenä??

Ei yöllä syödä mitään vaan aamulla sitten (aamu saattaa kyllä koittaa esim. klo 6 mutta silloin sitten jäädään hereille)..
Jälkiviisaana voin todeta että olisi kannattanut syöttää ihan oikeaa puuroa iltapalaksi niin olisi pysynyt nälkä kauemmin poissa, mutta huomen illalla sitten sitä...

vettä. muuten alkaa heräilemään jatkuvasti yöllä vaatimaan sapuskaa. Eikä siis myös syö kunnolla iltapalakaan kun lapsi ajattelee että yöllä saan kuitenkin kun herään.

mutta mä antaisin nokkamukin lapsen ulottuville valmiiksi, kaikkien helpointa, kun ei tarvii nousta ylös juottaan lasista, vaan lapsi voi juoda itse, jos tulee jano. Veden juonnisa ei yölläkän ole mitään sellaista, minkä takia ei voisi juoda vaikka joka yö.

ei yöllä ruokaa,siinä on kohta toinen kierre valmis ja turhaan virkustuu lapsi. Ala antamaan jatkossa tujumpaa iltapalaa kuin mandariinia ja jugurttia, vaikka puuroa jos syö. Ja sit jos herää kuudelta nälkäänsä niin sinä heräät kans ja lähdette aamupalalle.. :)

Yhteistyössä