Mitä teen..parisuhdeasiaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ulla t
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

ulla t

Vieras
Eli mies tekee pitkää päivää töissä pienellä 3000 palkalla ja vielä 1h työmatkoja suuntaansa eli 2h päivässä. Nytkin vasta 19.30 kotona.
Jotenkin motivoisi tähän yksinoloon tai lasten kanssa oloon jos palkka olisi isompi. Voi olla mahdollisesti että nousee joskus 4000 tai saa jotain bonuksia mutta niistä ei tiedä. On itse osakkaana yrityksessä joten sen takia tekee niskalimassa töitä...perheen kustannuksella.
Olen muutenkin itse masennuksesta kärsivä ja tarvisin tukea.

Ihan ensiksi pisti silmään sanat että pienellä palkalla,meitä on moneen junaan mutta 3000euron kuukausipalkka kuulostaa ainakin minusta paljolta.
Toisekseen oma mieheni tekee myös pitkää päivää puolta pienemmällä palkalla,tullaan toimeen ja ollaan onnellisia.Riippuu vissiin ihan siitä miten asioihin suhtautuu.

Mutta kannattaa ottaa miehen kanssa puheeksi että koet olevasi yksinäinen hänen tehdessään pitkää päivää,ehkä asiat ratkeaisivat kun kissa nostetaan pöydälle?

Asuttiin aiemmin samassa kaupungissa mutta teki silloin ylimääräisiä töitä ja meni myöhään töihin kun oli liukuva työaika. =)
Niin ja minusta 3000 ei ole hyvä palkka miehelle!! Varsinkaan jos jatkuvasti poissa. Sori vaan.

Haluaisit siis miehelle sekä isomman palkan että lyhyemmän työajan. Se ei taida ihan helpolla onnistua.

Mitä jos menisit ap töihin? Mies voisi tehdä lyhennettyä työaikaa, jos taloudessa olisi kahden ihmisen palkka.

Yhteistyössä