V
vierailija
Vieras
En tiedä mitä tehdä. Ollaan asuttu ihan uudessa vuokra-asunnossa 2 kuukauden ajan ja mies on tänä aikana saanut jälkiä seiniin, tummaa ja koloja/lommoja ja samoin tammiparketti on lommoilla ja yhdestä kohtaa palanen pois. Lattialistoista paloja irti ja irvistää ja nyt yhteen oveen kunnon jälki, lommo/painauma niin että sen näkee ja ei tuu muu kuin ovenvaihto kyseeseen. Lisäksi juuri ostamani puhelimen näytön sai rikki kun vei väkisin puhelimeni. Mies käyttää alkoholia ja on tällöin aggressiivinen ja paiskoo tavaroita pitkin poikin. Olisi joo pitänyt olla fiksu ja olla muuttamatta yhteen mutta myöhästä nyt. Mies tietää että itse olen tosi tarkka pinnoista ja kaikesta, hän ei.
Mutta mitä teen? Ilmoitanko tuhoista vuokranantajalle? Saadaanko häätö? Paljonkohan seinien, lattian, ovien korjaus maksaa? Asutaan siis vuokralla, yhteinen vuokrasopimus. Paska tilanne siis.
Mies saisi puolestani lähteä, en jaksa sitä uhan tunnetta enään ja koko ajan saa pelätä että hajottaa jotain lisää. Mutta miten vuokranantaja suhtautuu? Takuuvuokra ollaan maksettu, mutta en katso että on oikeutettua mennä siitäkään korjaushintoja ottamaan koska mies on hajottanut paikkoja yksin. Anteeksi sekava teksti. Olen vaan niin väsynyt tähän.
Mutta mitä teen? Ilmoitanko tuhoista vuokranantajalle? Saadaanko häätö? Paljonkohan seinien, lattian, ovien korjaus maksaa? Asutaan siis vuokralla, yhteinen vuokrasopimus. Paska tilanne siis.
Mies saisi puolestani lähteä, en jaksa sitä uhan tunnetta enään ja koko ajan saa pelätä että hajottaa jotain lisää. Mutta miten vuokranantaja suhtautuu? Takuuvuokra ollaan maksettu, mutta en katso että on oikeutettua mennä siitäkään korjaushintoja ottamaan koska mies on hajottanut paikkoja yksin. Anteeksi sekava teksti. Olen vaan niin väsynyt tähän.