Mitä teemme, muutamme huomenna, mutta entinen vuokralainen ei ollut siivonnut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Eli ei ollut siivottu jääkaappia, uunia, ei pyyhitty vessoja, ei saunaa, ovet olivat aivan likaiset jne. Vuokrayhtiön säännöissä lukee että jos entinen asukas ei siivoa, niin siivousfirman lasku tulee hänelle maksettavaksi. Asunnon pitäisi olla siinä kunnossa että uusi asukas voi muuttaa sinne ilman siivoamista. Nyt mies soittanut jo 3 eri ihmiselle vuokrayhtiössä, kukaan ei osaa sanoa mitään eikä lähettää siivoojaa sinne, vielä pitäisi soittaa jollekin tyypille, joka ei vastaa puhelimeen..
Huomenna pitäisi viedä tavaroita, mutta sitä ennen asunnon pitäisi olla puhdas! En itse ehtisi sitä puunaamaan, eikä se olekaan minun työni. Mutta nyt näyttää olevan mahdotonta saada sinne vuokrayhtiön kautta siivoojaa. Eli mitä ihmettä tehdä??

Soita sinne vuokrayhtiöön vielä kerran ja sano, että palkkaat itse siivoojan, joka lähettää laskun heille, jos eivät nyt heti saa sinne jotakuta siivoamaan. Ja sinä et soita enää yhteenkään numeroon, soittakoot itse.

Jos vuokrayhtiön kautta ei saa, palkkaa yksityinen tai jostain firmasta, laita lasku vuokrayhtiölle, jotka laskuttavat ex vuokralaisen. ilmoita vuokrayhtiöön, että teet näin, jos henkilöä, joka näistä asioista päättää ja vastaa ei saa kiinni.
Jos ihan puihin menee siivouslaskun velotus, saathan sen kotitalousvähennykseen, mutta ton pitäisi olla selvä juttu. käy valokuvaamassa ne sotkut ennenkuin palkkaamasi siivooja tulee.

kävi myös näin ja kämppä oli siis aivan järkyttävässä kunnossa!Ei varmaan kuuden asuinvuoden aikana olleet asukkaat paljon siivoilleet :( Meille tuli isännöitsijän kautta siivoojat jotka siivos niin hyvin, että sama kun eivät olis käyneet ollenkaan!! Pari viikkoa sain päivittäin puunata asuntoa, että sai edes suht puhtaaksi ja siistiksi paikat.

joo no tuo ei ole mitenkään törkeässä kunnossa, mutta kuitenkin siis on siivoamatta nuo paikat mitä luettelin, eikä lattioitakaan ollut pesty, eli itesellä menisi kuitenkin jokunen tunti kun kunnolla sen siivoisi. Niinpä taidetaan tehdä sitten että otetaan itse siivooja jos muuten ei hoidu, ja lasku lähtee vuokrayhtiölle.

Yhteistyössä