mitä te ostatte lahjaksi 3-4v pojillenne?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja g
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon ostanut pojalle valomiekan, Batman-rooliasun, Transformers-naamion ja liivin (eli rooliasu sekin), "ukkeleita" (jotain pelastusmiehistöä ne kai on, kauheesti tilpehööriä mukana), DVD-elokuvia (Madagaskar, Ice Age), Salama McQueen-taskulampun ja Rölli-lautapelin. Veljeni ostaa pojalle varmaankin ritarilinnan tai jonkun avaruussukkulajutun, ehkäpä pikkulegoja myös. Vanhemmiltani sälli saa Lego Power Miners-jutun, hälytysajoneuvosetin (monta erikokoista poliisiautoa, ambulanssia ja paloautoa), paloaseman, robotti-pussilakanat ja vaatteita. Kummitäti tilasti Bamse-lehden vuodeksi. Sitä, mitä saa muutamalta ystävältäni, en tiedä (haluavat muistaa lapsia pienillä lahjoilla). Ja siskonsa kanssa yhteiseksi saa Mauri Kunnaksen tonttukirjan, Kimblen ja muutaman dvd:n (Niko lentäjän poika ainakin).

Tammikuussa poika täyttää 4 vuotta.
 

Yhteistyössä