Mitä te lyhyet, normaalipainoiset syötte ja minkä verran liikutte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kääpiö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kääpiö

Vieras
Olen 155 cm pitkä ja painan tällä hetkellä 57 kg. Onglmani on se, että en pysty syömään riittävän pieniä annoksia / riittävän vähän kaloreita pituuteen nähden. Miten te muut lyhyet saatte kilonne pyaymään kurissa? Apu on todella tarpeen.

159 cm, 52 kg. Syön vain silloin kun on nälkä, eli aika harvoin. En tykkää makeasta, joten herkuteltua ei juuri tule. Liikun vain kun on pakko, en siitä juurikaan nauti. Eipä mulla muita kikkoja, aika itsellään paino pysyy siedettävissä lukemissa.

Ite joudun kyl välillä tarkkailemaan syömisiä, se kait johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta..? Olen 157cm ja painan 52kg. Syön arkisin 3 kertaa päivässä (teen toimistotyötä). Lauantaisin saatan herkutella, ja joskus syön jotain kahvitunnilla mut yleensä kyl vain juon jotain. Harrastan aika laiskasti liikuntaa. Tänään olen syönyt aamulla raejuustoa ananasmurkalla, yhden palan ruisleipää jonka päällä levitettä ja alatootia sekä muki kuumaa kaakaota. Ruuaksi oli texmex-vuokaa ja vihersalaattia. Iltapalaksi nautin kreikkalaista jogurttia kera mustikkarahkan (arla), soijamaitoa ja kaurakeksin.

Mä olen samanpituinen ja painan 51-52kg. Mä syön 3-4 kertaa päivässä ihan tavallista ruokaa, en puputa leipää ylettömästi. Liikkumaan en ehdi kuin korkeintaan kerran viikossa, mut työni on aika fyysistä joten se kuluttaa. Herkuttelen viikoittain sipseillä tms, kahvin kanssa voin töissä ottaa pullaa, kotona semmosia ei ole. En lipittele siidereitä tai muitakaan alkoja muuta kuin viihteellä 1x/2kk, en juo mehuja, limsoja tms.

Voisin kyllä kiinteytyä liikunnan avulla ja pudottaa kilon pari, sit pitäis jättää kyllä herkut pois.

Yhteistyössä