Mitä te käytätte villahousujen (kestovaipasta kyse) alla imuna 1-vuotiaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ooh la laa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ooh la laa

Vieras
Olen saanut parit lyhyt lahkeiset villahousut enkä oikein tiedä mitä sinne tulisi imuksi laittaa. En saa mitään tolkkua kestovaippainfon sivuiltakaan enkä nyt jaksa koko yöksi aiheeseen paneutua. En ole ennen villahousuja käyttänyt, mulla on muutama bum genious ja fuzzi ja sitten ihan vaan kuoria ja itse tehtyjä imuja kuorien sisälle. Mutta mitä ihmettä laittaisin noiden villahousujen alle???

Jollei villahousut oo supernapakat, niin melkeinpä pitää olla joku "itsestään" päällä pysyvä sisävaippa (tarra- tms. kinnitteinen). Siis saman muotoinen kuin bum genius tai fuzzi, mutta sellaisesta kankaasta, jossa ei oo kosteussulkua itsessään (*muoks lisään tähän: esim. trikoo, joustofrotee, flanelli, college...). Toki voi kokeilla asetella imuja villahousujen sisässä kuten vaippakuorenkin kanssa, mutta en tiedä pysyykö ne paikoillaan.

Tai sitten harso näpsyllä kiinni + tarvittaessa lisäimua väliin (http://www.onneaon.com/index.php?option=com_content&view=category&id=1&Itemid=12)

Meillä päivisin käytössä taskuvaipat, mutta öisin sisävaippa + villapöksyt. Sisävaippoja oon tehnyt miehen vanhoista trikoopaidoista ja niissä on täyttöaukko lisäimuille samalla tavalla kuin fuzzeissa.

Kiitos paljon, nyt valkeni! Siis tuo mun yksi "vaippakuori", joka ei pidä mitään, onkin sisävaippa!!! :D Olen saanut sen ja ajatellut, että onpa surkea, mutta ei sitä ole tarkoituskaan pitää yksinään. Ou jee, näin sitä viisastuu. Huomenna kokeilen villahousuja!

Yhteistyössä