Mitä te ajattelisitte tästä miehestä? Tai siis mitä mun kannattaa tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Emeli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"Emeli"

Vieras
Tapasin netissä miehen. Olen ollut pari viikkoa työmatkalla ja olen vielä kaksi viikkoa, joten ei päästä tapamaan vasta kuin parin viikon päästä. Jos tapaamme..

Heti kun aloimme jutella netissä, niin kolahti ja kovaa. Vaihdoimme paljon ajatuksia ja tuntui, että mies oli täysi löytö.
Olen lyhyessä ajassa avautunut miehelle paljon enemmän, kuin monille kavereilleni ikinä. Hän tuntui (tuntuu kyllä vieläkin) todella luotettavalta ja aidolta.
Tietenkin sitten ihastuinkin vähän.
Mieheltä tulee paljon viestejä, joissa sanoo minua mm. söpöliiniksi ja laittaa monesti viestin perään <3.

No.. Miehellä on edelleen se deitti-imoitus netissä ja käyttää todella ahkerasti sitä. Hänellä on monia naisia, joiden kanssa juttelee. Tottakai näin saa ollakin. Ei hän ole minua tavannut edes, joten ei me mikään pari olla ja hän saa jutella kenelle haluaa.

Mä tiedän melko varmasti (en jaksa selittää, mistä tiedän), että hän laittaa kaikille muilllekin näintä "<3" "söpöliini" viestejä.

Kieltämättä mä vähän petyin. Mä jotenkin kuitenkin luulin, että mies olisi kuitenkin oikeasti kiinnostunut musta, eikä yleisesti kaikista.
Tuntuu, että miehellä on nyt vain kova haku päällä ja kaikki kelpaa...

En oikein osaa selittää ehkä ajatuksiani..

Kannattaako mun unohtaa mies vai mitä?

Niin ja mies on 36v ja minä 25v.

Mun mielestä sun kannattaisi unohtaa ko. tyyppi.

Ja (anteeksi suorasanaisuuteni) tiedostaa se, että netissä ihastutaan mielikuvaan ihmisestä. Mielikuvaan, jonka luot itse. Ei siihen ihmiseen itseensä - ei ainakaan siten, että heti kolahtaa ja lyhyessä ajassa tunnetaan toinen jo perinpohjin.

Mä tosiaan luulin miehestä jotain toista. Olen avautunut hänelle paljon ja puhunut todella henkilökohtaisia asioita. Mua melkein hävettää nyt tosi kovaa koko juttu.. jos miestä ei mun sisin ole kiinnostanut, vaan olen olut yksi muiden joukossa.

No olisitko nyt kuitenkin metrin edellä jutuista. Mitäs jos sä oletkin "viimeisin" jonka kanssa hän alkaa kirjoitella. Katteleen ja kummastelee tilannetta.

Pelkän nettituttavuuden pohjalta en vielä koe mitään sitoutumisvelvollisuutta keneenkään. Se että kirjoittelee sulle tollasia kertoo että on varmasti kiinnostunut. Mutta tuskin voi sanoa vielä mitään "lupauksia" kun todellakaan että ole kasvokain jutellut. Ihan fiksuakin.

Voihan tilanne olla niinkin että kun näette eka kerran sua ei enää nappaakaan? Ihan yhtälailla. Eli jutustelkaa ja tutustukaan. Nähkää sitten kun voitte ja katsokaa tilanetta. Ne muuta jää sitten jos kipinä on ihka aito ja oikea, irl.

Olisin varautunut jo pelkästään noista söpöliini kommenteista jos ei olla edes tavattu. Kuulostaa että kovasti hakee itselleen naista ja huomannut että imartelulla pääsee pitkälle. Muutoin en olettaisi että nettituttavuuden perusteella oltaisiin jo "uskollisia" ja varmaan itsekin rupattelisin muiden kanssa.

No nämä tilanteet ovat aina sellaisia, joita on toisaalta turha lähteä arpomaan.
Sanoit, että mies on 36v. Onko hänellä lapsia? Vaikka hän nuori vielä onkin,niin kuitenkin jo sen ikäinen, että tuossa iässä ehä haluaa ihan oikeasti löytää sen oikean jo. Mies ei välttämättä ole pelimies, vaan todella rakkauden kipeä ja kaipaa vaan ehkä vähän epätoivoisestikin naista rinnalleen?

Avautuuko mies samalla tavalla sinulle? Kyseleekö hän sinusta? Onko ne viestit pelkää pusipusia?
Miehet tosin ovat miehiä ja heitä en koskaan tule ymmärtämään, mutta jos minä olisin jostakusta kiinnostunut, niin olisin kiinnistunut kovasti hänen asioistaan ja elämästään.

Jos en olisi nykyisessä suhteessani, niin vastaisin näin:

Älä sekaannu tuommoiseen, on tosi huono merkki, että mies on noin innostunut, vaikkei ole sinua vielä tavannutkaan.

Mutta koska olen tuon miehen kanssa aika-ajoin ihan onnellinenkin, vastaukseni on tämä:

Mies voi todellakin olla vain rakkaudenkipeä. Jos hän on elänyt pitkään (tai kenties koko elämänsä?) ilman rakkautta, tuo voi olla vain oire siitä. Jos mies on kiinnostava, ei välttämättä kannata vielä luovuttaa, mutta toki varovainen pitää olla. Ehkä rajoittaisin itse tuollaista ihkuviestintää, sillä siten näet, jaksaako mies olla sinusta edelleen kiinnostunut, vaikka et itse ihkuttelisikaan.

Jos teidän ensimmäinen tapaamisenne aikanaan menee hyvin, mutta mies ei vieläkään poista treffiprofiiliaan, kannattaa tehdä johtopäätösiä.

Varo silti särkemästä sydäntäsi, eli älä anna itsesi kiintyä liikaa liian varhain, varsinkin kun ette ole todellakaan vielä edes tavanneet toisianne.

[QUOTE="Vieras";27418838]Jos en olisi nykyisessä suhteessani, niin vastaisin näin:

Mutta koska olen tuon miehen kanssa aika-ajoin ihan onnellinenkin, vastaukseni on tämä:

[/QUOTE]

Selvennys: Viittaan "tuolla miehellä" omaan kumppaniini, en sinun tapailemaasi mieheen.

Mielestäni voisit tava miehen ja katsoa, miltä tuntuu kasvokkain. Jos edelleen tuntuu hyvältä, niin seuraile tilannetta. Jos alatte tapailemaan ja mies edelleen jatkaa nettilirkuttelua muiden kanssa, niin sitten on aika viheltää peli poikki. Tässä vaiheessa on vielä ihan ymmärrettävää, että vesillä on monta verkkoa.

Tavatkaa ihmeessä. Varsinkin nyt, kun et enää ole niin sinisilmäinen. Ja tosiaan jos jatkoa sovitte, eikä mies silti poista profiiliaan, sitten antaisin niiden hälytyskellojen kyllä soida.

Tässä sulle miehen näkökulma:
Vaikka mies on tavallaan nuori, niin silti siinä iässä, että nyt pitäisi se oikea jo saada. Kenties kavereista suurin osa on jo naimisissa ja tuossa iässä kirpaisee mennä yksin niihin tupareihin, kun muilla on vaimo messissä.
Mies haluaa jotain sutinaa ja äkkiä. Miestä panettaa, mies kaipaa läheistä ystävää ja mies kaipaa naista kotiinsa.
Mies on ehkä hiukan epätoivoinen ja pohtii kenties nukkumaan mennessään sitä, miksei siinä vieressä ole ketään.
Vesillä on monta verkkoa, koska mitä enemmän verkkoja, sitä todennäköisemmin kala siihen ui.
Mies ei kysele sulta kovin henkilökohtaisia, koska pelkää menettävänsä sut. Kaikin keinoin haluaa pitää sut nyt satimessa ja nuo lässynlässyn viestit on siihen hyvä keino.

Millainen miehen elämäntilanne on? Lapsia? asunto? auto? duuni?

Ole nyt varauksella matkassa. On toki olemassa todennäköisyys, että hän olisi sun elämäsi mies, mutta hyvin epätodennäköisesti. Nähkää sitten, kun olet maisemissa ja tutustukaa. Mikäli hän jaksaa sulle vielä pari viikkoa lässytellä?

Kiitos viesteistä.

Miehellä on kaksi alakouluikäistä lasta ja on vuoden ollut sinkkuna. Hänellä on vakituinen työ ollut jo kauan, omistusasunto ja ihan normaali auto.

90% todennäköisyydellä mies on rakkaudenkipeä, epätoivoinen ja häntä panettaa ihan vietävästi.
10% todennäköisyydellä hänestä voit saada kelpo miehen itsellesi.

Älä tee liian pikaisia johtopäätöksiä, vaan seuraa vielä tilannetta. Olet järkevän oloisena ihmisenä selvitellyt miehen statusta ja sen pitäisi riittää tässä vaiheessa. Mitään hävettävää ei ole olla avoin. Harvoin saa hyvää juttuseuraa ja jos mies ei käytä avoimuuttasi hyväkseen ole vain iloinen, että maailmassa on sosiaalisesti kyvykkäitä ihmisiä. Tietty omia odotuksiaan joutuu aina suitsimaan ja ehkäpä sinun kannattaakin puntaroida haetko miehestä ensi kesän sulhasta vai voisiko tuttavuutenne edetä omalla painollaan? Ja jos mies ei ole luvannut sinulle mitään on hänellä oikeus heitellä verkkoa ympäriinsä etsien sitä sopivaa naista. Sitten, jos välinne syvenevät ja haluatte toisianne on järkevää ryhtyä kommentoimaan söpöttelystä muille naisille.

Rohkeasti vain eteenpäin. Kaikesta uudesta ja kivasta kannattaa ottaa ilo irti :)

Ehkä näin mä teen :)... annan asian mennä eteenpäin omalla painollaan..
Eilen en niin kovin paljon söpötellyt takaisin, joten saa nähdä laittaako tänään mitään minulle oma-aloitteisesti.

Yhteistyössä