Mitä tauteja nyt liikkeellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuume

Vieras
Nyt on jotain kuumetautia liikkeellä. Kokemusta miten pitkään se kestää? Lapsella nousi tänään yhtäkkiä korkea kuume ja sitten laski yhtä nopeasti. Tietysti yksilöllistä kuinka kauan kestää, mut tässä nyt vaan pohdin, et onko muilla saman sairastaneilla jatkunut pitkäänkin tää?

En tiiä mitä on, mutta nuorimmainen meni viime yönä ihan tukkoon ja koko päivän on kamala räkä valunut. Isompi valitteli kanssa, että nenä tukkoinen, mutta ei vuoda. Itse tässä oon pärskinyt ja tirskinyt, nyt mittasin kuumeen ja on 38. Mukavaa huomista odotellen...

räkätautia tääläkin, toivoillaan ettei nosta kuumetta kun jätkällä on tapana kuumeilla sitten ihan kunnolla jopa 2 kuumelääkkeen vaukutuksenalaisena eli sairaalaan vie joka kuumeilu :(

Itse sairastin ilmeisesti saman taudin, mut ilman kuumetta. Olo oli välillä tosi kipeä. Ensin kurkkukipua, sit yskää, nuhaa, lihassärkyä. Mutta kuumetta ei tullut. Ja tätä jatkui viikon.

Ensin meidän perheestä sairastui tämä tänään kuumeinen, joka sai kauhean nuhan. Se loppui aika äkkiä ja sitten hän oli monta päivää ihan oireeton ja nyt yhtäkkiä tämä. Voihan tietty olla joku uuskin tauti, mistä sitä tietää. Menis vaan äkkiä ohi.

Yhteistyössä