A
auttakaa
Vieras
Aiheena mies, yllättäen.
Hällä, stressi, burnout, masennus. Joku noista, tai kaikki.
Nyt oon kattonut sitä menoa liki vuoden (silloin vaihtoa työpaikkaa ja tilanne kärjistyi).
Hokee koko ajan, että "kuhan mä saan tän jutun tehtyä, niin helpottaa".
On töissä about klo 22 asti. Ei näe lapsia, ei soita heille, ei ole missään yhteydessä päivän aikana. Antaa katteettomia lupauksia (huomenna lupaan soittaa. Huomenna tulen aikaisin jne jne ). Ei hoida mitään asioita, muuta kun töihinsä liittyviä.
On aivan romuna itsekin, mutta ei suostu menemään lääkäriin.
Olen antanut aikaa, olen puhunut rauhallisesti, ymmärtäen.
Toki olen joskus huutanutkin, kun ollaan lasten kanssa turhaan häntä pihalla kotiintulevaksi odotettu.
Kuinka kauan mun tarvii ymmärtää ja antaa hälle mahdollisuuksia?
Olen kuin yksinhuoltaja, lapset eivät näe isäänsä juuri koskaan.
MItä helvattia mä teen?
Tilanne on vaikea, koska mies on selkeästi ite sairas. Eihän häntäkään vois "hyljätä". Mutta toisaalta taas ei lapsiakaan voi kohdella miten sattuu...
huoh.
Hällä, stressi, burnout, masennus. Joku noista, tai kaikki.
Nyt oon kattonut sitä menoa liki vuoden (silloin vaihtoa työpaikkaa ja tilanne kärjistyi).
Hokee koko ajan, että "kuhan mä saan tän jutun tehtyä, niin helpottaa".
On töissä about klo 22 asti. Ei näe lapsia, ei soita heille, ei ole missään yhteydessä päivän aikana. Antaa katteettomia lupauksia (huomenna lupaan soittaa. Huomenna tulen aikaisin jne jne ). Ei hoida mitään asioita, muuta kun töihinsä liittyviä.
On aivan romuna itsekin, mutta ei suostu menemään lääkäriin.
Olen antanut aikaa, olen puhunut rauhallisesti, ymmärtäen.
Toki olen joskus huutanutkin, kun ollaan lasten kanssa turhaan häntä pihalla kotiintulevaksi odotettu.
Kuinka kauan mun tarvii ymmärtää ja antaa hälle mahdollisuuksia?
Olen kuin yksinhuoltaja, lapset eivät näe isäänsä juuri koskaan.
MItä helvattia mä teen?
Tilanne on vaikea, koska mies on selkeästi ite sairas. Eihän häntäkään vois "hyljätä". Mutta toisaalta taas ei lapsiakaan voi kohdella miten sattuu...
huoh.