L
LiisiMari
Vieras
Miehen kanssa oltu yhdessä 5 vuotta, joista kaksi viimeisintä asuttu yhdessä. Miehellä 12- ja 6-vuotiaat lapset. Nuorinta ei tapaa, mutta vanhinta joka toinen vkl. Nuoremman lapsen äitiin välit poikki, vaikka yhteyksiä on ja kuulumisia kuullaan (tämän lapsen äiti myös sukua minulle ja vanhimman lapsen äidille). lapsen äiti on minun serkkuni eli tulemme hyvin toimeen. Minulla 10-vuotias lapsi miehen entisen parhaan kaverin kanssa (erosimme, kun tapasin mieheni). Olemme 4 vuotta yrittäneet lasta, mutta ei ole onnistunut (lihavuus vaikuttaa minulla)..nyt olen kuitenkin raskaana. Rv 7. Lapsen isä ei ole kuitenkaan mieheni, vaan eräs toinen. Ei ole lähipiiristä.. Mies luulee olevansa isä ja kosi. En ole vastannut vielä kosintaan. Nyt saisimme lapsen.. Yhden illan juttu muistuttaa ulkoisesti miestäni. Mies ei ole suostunut käymään lapsettomuustutkimuksissa.Jos on hänestä riippuvainen syy, niin emme ehkä koskaan saa lasta. Niin ja mieheni on narahtanut kolmesti pettämisestä. Yksi oli pitkäaikaisempikin suhde, mutta se loppui kun muutimme yhteen. Niin ja tulevan lapsen isä asuu kaukana, ei halua enempää lapsia. On myös vanhemman puoleinen. Rahallinen tilanne painaa myös, käytännössä elätän perheemme, minä, mies ja 10-vuotias. Miehen rahat menee elareihin ja kaljotteluun. Minullakin heikot työnäkymät.