mitä tarkoittaa vapaa nettioikeus?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kysymysmerkki"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Kysymysmerkki";26428500]Mitä tarkoittaa et hotellissa on vapaa nettioikeus? Pitääkö itellä olla kuitenkin mokkula tms. mukana että pääsee nettiin vai pääseekö ilman?[/QUOTE]

lisämaksua jos on läppäri mukana. en usko että kukaan raahaa pöytistä mukanaan.
 
Okei.. hyvä juttu.
Onko kellään tietoa tosta hese hotellista et onko siellä tietokone huoneessa? 360 asteen kuvan perusteella pöydällä näyttävä kapistus näyttää pahasti tietokoneen näytöltä ja näppikseltä, vai oisko se kuitenkin tv? Tekstissä ei mainintaa ainakaan titsikasta, ainoastaan vain "vapaa nettioikeus".

http://www2.hesburger.fi/hesehotelli
 

Yhteistyössä