Mitä tarkoittaa tökkääminen fb:ssä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Joku tuntematon mies teki muutama kk sitten kaveripyynnön, jonka hyväksyin.

Nyt mies "tökkäilee" koko ajan. Mitä tuo tökkääminen tarkoittaa? Mulla kyllä lukee tiedoissa että mies on, ja kuvista näkyy että on lapsiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja h:
no tökkääminen tarkottaa just sitä,tökkämiistä *tök tök* ja jos oisin sinä,poistasin kyseisen "kaverin",aika vistoa et tökkii sua....

No yök. Varsinkin kun mies on minua puolet vanhempi. :-/

Ei olisi pitänyt olla niin naivi ja ottaa tuntematonta kaverilistalle..

:laugh: :laugh: me tökitään kavereiden kans toisiamme ja ei tosiaankaan ole mielessä pökkimisestä tai muustakaan kyse,vaan ihan siitä et toinen tietää toisen "ajattelevan" edes sen hetken verran kaveriaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
:laugh: :laugh: me tökitään kavereiden kans toisiamme ja ei tosiaankaan ole mielessä pökkimisestä tai muustakaan kyse,vaan ihan siitä et toinen tietää toisen "ajattelevan" edes sen hetken verran kaveriaan :D

Niin siis ei munkaan mielestä se oo mitään seksuaalista noin niin ku kavereiden kesken tökkiä,mut sit jos joku tuntematon vanhempi mies tökkii ap:ta niin kyl se on musta aika vistoa...

:ashamed: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja h:

Niin siis ei munkaan mielestä se oo mitään seksuaalista noin niin ku kavereiden kesken tökkiä,mut sit jos joku tuntematon vanhempi mies tökkii ap:ta niin kyl se on musta aika vistoa...

no,tuntemattomia osa munkin kavereista on..tunnetaan vaan netin kautta,vaikka kuka tietää jos joskus vaik nähdään..pari olen nähnytkin livenä ( siis ulkomailla asuvaa )..mut jos ahdistaa,et tuntematon vanha mies tökkii,niin ystävänhän voi aina poistaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja feger:

:o kukas sä oot :o

Eikun siis sitä tökkimistä nolostelin. Enhän minäkään mitään muuta ajatellut, kuin että sormella tökkää olkapäähän, en kuvitellutkaan että sillä olisi jokin vinohymyinen merkitys. :D

:o kukas sä oot :o

Eikun siis sitä tökkimistä nolostelin. Enhän minäkään mitään muuta ajatellut, kuin että sormella tökkää olkapäähän, en kuvitellutkaan että sillä olisi jokin vinohymyinen merkitys. :D

No sama, itse olen ajatellut vain sormella olkapäähän tökkäämistä. No, eipä tosta niin harmia taida olla, oli mitä oli. :-)

Ei tunnu kivalta tulla tökätyksi fb:ssä eikä tästä tunnu löytyvän mitään etikettiä. Voidaanko sopia, että jos on kaverilla jotain asiaa, niin lähettää viestin ja lopetetaan koko tökkiminen, sillä se ei tunnu kivalta ja sen voi ymmärtää hyväksi tai huonoksi tai hyvin huonoksi. Pahimmassa tapauksessa tökkääjä tulee deletoiduksi kaveripiiristä eikä ehkä ole ajatellut asiaa niin

Yhteistyössä