Mitä tarkoittaa ajanvarausaika sairaalaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lääkäri terve.keskuksesta laittoi mulle lähetteen sairaalaan. Nyt tuli postissa kutsu ajanvarausaikaan. Mitä ihmettä se tarkoittaa? Luulin, että tulisi aika lääkärille, mutta tulikin kutsu ajanvarausaikaan.
Menenkö siis sairaalaan varaamaan aikaa or what??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soita sinne huomenna. On siinä joku puh näkyvissä?

Veikkaan että se on ns ilmoitus että voit nyt varata ajan.

Mulla on aika huomiselle sinne, kutsussa oli ihan kellon aikakin mun ajanvarausajalle. Aloin nyt vasta lukemaan paperia tarkemmin ja huomasin ton "ajanvarausaika" jutun. Aina aiemmin on tullut postissa aika lääkärille. No, huomennahan se selviää, kun menen sinne, että mitä se tarkoittaa. Outoa..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Soita sinne huomenna. On siinä joku puh näkyvissä?

Veikkaan että se on ns ilmoitus että voit nyt varata ajan.

Mulla on aika huomiselle sinne, kutsussa oli ihan kellon aikakin mun ajanvarausajalle. Aloin nyt vasta lukemaan paperia tarkemmin ja huomasin ton "ajanvarausaika" jutun. Aina aiemmin on tullut postissa aika lääkärille. No, huomennahan se selviää, kun menen sinne, että mitä se tarkoittaa. Outoa..

perusteellista ainakin =)

Tuu sit kertomaan mikä oli meininki?

Alkuperäinen kirjoittaja noup:
sä oot menos johonki toimenpiteeseen ja sitä aikaa on nyt mentävä sopiin ajanvaraushoitajan kans.

Mä luulin, että siellä vielä erikoislääkäri tutkisi ja selvittäisi että onko toimenpiteelle tarvetta. Meneekö se vaan niin helposti et terveyskeskuslääkärit laittaa lähetteet suoraan leikkauksiin..

sä oot menos johonki toimenpiteeseen ja sitä aikaa on nyt mentävä sopiin ajanvaraushoitajan kans.

Mä luulin, että siellä vielä erikoislääkäri tutkisi ja selvittäisi että onko toimenpiteelle tarvetta. Meneekö se vaan niin helposti et terveyskeskuslääkärit laittaa lähetteet suoraan leikkauksiin..

Riippuu varmaan operaatiosta :)

Se tarkoittaa sitä, että sun täytyy mennä sinne eikä soittaa :D Ajanvarauspoliklinikka on vain nimitys, joka kertoo siitä, että sinne mennään varatun ajan perusteella ja sulle on varattu lääkärin vastaanottoaika kutsussa mainittuna ajankohtana.

Näin se luultavasti meneekin. Sua vaan hämää nyt tuo ajanvarauspoliklinikka. Se on siis eri asia kuin päivystyspoliklinikka, jonne vain mennään ilman ajanvarausta.

Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Se tarkoittaa sitä, että sun täytyy mennä sinne eikä soittaa :D Ajanvarauspoliklinikka on vain nimitys, joka kertoo siitä, että sinne mennään varatun ajan perusteella ja sulle on varattu lääkärin vastaanottoaika kutsussa mainittuna ajankohtana.

Juu, kyllä mä sinne menenkin=) Pisti vaan silmään tuo "ajanvarausaika". Oon monesti ennekin käynyt lähetteellä sairaalassa ja aina ennen siinä kutsussa on lukenut esim. "Teille on varattu aika keuhkotautien erikoislääkärille..." tms.

Yhteistyössä