mitä tarjottavaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ellikaramelli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nakkisiili ja bisseä. No hei, riippuu ihan ketä on kutsuttu, millaiset kemut tulossa, illanistujaiset kavereiden kesken vai kahvikutsut sukulaisille vai kenties teemabileet?

Meillä mies järjesti kavereilleen saunaillan. Tarjottavana oli folionyttejä, joissa oli makkaraa, perunoita, kirsikkatomaatteja ja juustoa (osassa aurajuustoa ja osassa tavallista). Lisäksi oli kolmea laatua salaattia, yksi vihersalaatti ja kaksi ruokasampaa. Leipänä oli patonkia ja ihan tavan margariinia, kun mies oli sitä mieltä ettei äijät tuorejuustoista perusta. Loppuillasta oli pöydissä suolatikkuja, suolapähkinöitä sipspa naposteltavana. Lisäksi tietysti olutta, lonkkua sekä booli.

Jos porukka on enemmän mies voittoisempaa niin sitten mä kyllä jättäsin salaatitkin pois. Miehet kun ei tunnetusti kauheesti niitä popsi. Ehkä yhden salaatin ja sekin vaikka makaroni-kinkku salaatti. Itse suosin aina pikkupiirakoita ja munavoita. Ne on ehkä maailman kaikkeuden paras tarjottava, ainakin mun mielestä!

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Jos porukka on enemmän mies voittoisempaa niin sitten mä kyllä jättäsin salaatitkin pois. Miehet kun ei tunnetusti kauheesti niitä popsi. Ehkä yhden salaatin ja sekin vaikka makaroni-kinkku salaatti. Itse suosin aina pikkupiirakoita ja munavoita. Ne on ehkä maailman kaikkeuden paras tarjottava, ainakin mun mielestä!

Meillä kyllä nuo salaatitkin upposi miesporukkaan tosi hyvin toinen oli kinkku-makaronisalaatti ja toinen tonnikala-riisisalaatti. Ainoastaan tuo vihreä salaatti ei ollut niin suosittua.

Yhteistyössä