Mitä tarjottavaa ulkomaisille vieraille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karelian girl
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karelian girl

Vieras
Mies justiinsa soitti, että illalla olis tulossa vieraita. Olisi kiva tarjota jotain suomalaistakin. Samat vieraat ovat käyneet kerran aiemmin ja sillon syötiin karjalanpiirakoita, joten ei ehkä niitä uudestaan. Mustikkapiirakkaa? Vaikka ei kyllä ole mustikoita :/ Entä mitä suolasta voisi laittaa?

Juu, kahville tulevat. Mutta en tiedä ovatko syöneet vai ei, eikä itsekään kunnolla keritä syömään välissä, joten jotain suolasta hyvä olla. Ja voileipäkakkuun ei mun taidot taida riittää :( Ja sen kai pitäis levätäkin yön yli.

Mansikkakakku olis tietty hyvä! Mitä muuta olette tarjoilleet?

Alkuperäinen kirjoittaja perskyrpänen:
:laugh: makkaran grillaus saunan jäleen takassa on takuu varma elämys!

Sitäpä nimenomaan :D
Mun mies ja turkkilainen ystävänsä söivät eilisellä saarireissulla 3-4 grillimakkaraa per mies, sinapin kera, ja totesivat että tätä ei kotimaassa kokisi :laugh:

Mutta ap: Tee raparperipiirakkaa, ja suolaiseksi vaikkapa joku voileipäkakku tai pasteijoita.

Kiva, että oikeinkirjoitus kiinnostaa :) Satun olemaan äidinkielen opettaja ;) Ulkomaalainen on substantiivi ja ulkomainen adjektiivi.

Mutta ilmeisesti ruokaehdotuksia ei tullut tämän enempää. Taidan sit tehdä jotain makeaa piirakkaa, suolasta täytyy vielä miettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiva, että oikeinkirjoitus kiinnostaa :) Satun olemaan äidinkielen opettaja ;) Ulkomaalainen on substantiivi ja ulkomainen adjektiivi.

Mutta ilmeisesti ruokaehdotuksia ei tullut tämän enempää. Taidan sit tehdä jotain makeaa piirakkaa, suolasta täytyy vielä miettiä.

Tee kanttarellipiirakka!

Jauhelihapiirakka tai kinkkupiirakka!

Pistä tohon hakuun vaikka jauhelihapiirakka, tulee hyviä ohjeita ja aika helppo tehdä ainakin tuo mikä ohje minulla on...
Ja lapsetkin ovat aina tykänneet tosi paljon, ainakin meillä!

Yhteistyössä