M Maisuli Vieras 04.01.2010 #2 Riippuu siitä, onko kaverisynttärit vai myös aikuisia vieraita ja tuleeko vieraita kaukaa vai kaikki läheltä.
Riippuu siitä, onko kaverisynttärit vai myös aikuisia vieraita ja tuleeko vieraita kaukaa vai kaikki läheltä.
M mami Vieras 04.01.2010 #3 Meillä on ollu aina suuressa suosiossa tikku joihin laitetaan esim lihapulla,nakki,kurkku,paprika,leipäjuusto tai mitä nyt itse haluaakin laittaa. Ja lapset on syöneet mielummin jäätelöä kuin täytekakkua.
Meillä on ollu aina suuressa suosiossa tikku joihin laitetaan esim lihapulla,nakki,kurkku,paprika,leipäjuusto tai mitä nyt itse haluaakin laittaa. Ja lapset on syöneet mielummin jäätelöä kuin täytekakkua.
M Maisuli Vieras 04.01.2010 #6 Ok, vähän myöhästyi mun viesti. Salaatit ja suolaiset piiraat on mun mielestä hyviä tarjottavia, koska ne voi tehdä valmiiksi jääkaappiin odottamaan.
Ok, vähän myöhästyi mun viesti. Salaatit ja suolaiset piiraat on mun mielestä hyviä tarjottavia, koska ne voi tehdä valmiiksi jääkaappiin odottamaan.
V vieras Vieras 04.01.2010 #7 Rieskarullat, pikkupizzat, voileipäkakku, cocktailtikut Täytekakku, minileivokset, juustokakku...