A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja apuva:Olin töissä enkänähnyt. Voisko joku kertoa tärkeimmät. Vaikka vaan et kuka tippui? Kiits!
Alkuperäinen kirjoittaja Rozalla:Alkuperäinen kirjoittaja apuva:Olin töissä enkänähnyt. Voisko joku kertoa tärkeimmät. Vaikka vaan et kuka tippui? Kiits!
se Anastacia tippui. sen verta katsoin
Alkuperäinen kirjoittaja a_p:Alkuperäinen kirjoittaja Rozalla:Alkuperäinen kirjoittaja apuva:Olin töissä enkänähnyt. Voisko joku kertoa tärkeimmät. Vaikka vaan et kuka tippui? Kiits!
se Anastacia tippui. sen verta katsoin
Kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja tiivistelmä:Haastetehtävänä oli tanssia oikean PCD-ryhmän taustaryhmänä. Haasteeseen eivät päässeet mukaan Anastacia ja Chelsea. Ne jotka pääsivät mukaan siis tanssivat taustalla yhdessä laulussa. Parhaiten suoriutui Melissa R, jota ei sitten voitu äänestää pois seuraavassa karsinnassa. Karsintatehtävänä kaikki jäljellä olevat esittivät ryhmänä kolmen laulun potpurrin, laulut olivat Pink Panther, Fever ja Big Spender. Robin halusi testata, osaavatko tytöt esittää "vanhantyylistä" Pussycat Dolls -meininkiä. Koreografiat yms. olivat kabareetyyliset. Esityksen jälkeen seurasi karsinta, johon joutuivat Melissa S ja Anastacia. Anastacia sitten putosi.