Mitä tänään torstaina on suunnitelmissa?

Kevätaurinko

Aktiivinen jäsen
11.05.2004
12 815
0
36
Mitä tänään torstaina on suunnitelmissa?

Meillä esikoinen ja kuopus vielä nukkuvat, mies lähti viemään keskimmäistä kerhoon.Mies on kotona kun on sairaslomalla.
Mä syön nyt rauhassa aamupalan ja luen Turun Sanoman ja sit suihkuun.
Haetaan klo11:30 keskimmäinen kerhosta ja sit mennään kuopuksen kanssa hammashoitolaan eka käynti.
Sen jälkeen tullaan kotiin siivoilemaan kun sunnuntaina vietetään tyttöjen synttärit. Huomenna ja lauantaina ei sit taas ehdi siivota kun mennään ostamaan loput joululahjat ja sit vielä lauantai illalla pitäs leipoa.

:wave: Mukavaa torstai päivää kaikille :flower:

Meillä kaks lapsista oksensi yöllä (ja tietenkin sänkyyn) eli kotona kökitään :/ Pyykkiä pestään, eka koneellinen jo kuivumassa. Siivotakin pitäisi, jos tässä lastenhoidolta ehtii ;) Kauhulla odotan, kuka oksentaa seuraavaksi. Pikkujoulut olisi lauantaina, saas nyt nähdä, pääsenkö sinne :/

Seuraavaksi tästä suunnataan satujumppaan. Sen jälkeen mies saa mennä tyttöjen kanssa ulos ja minä siivoan ja teen ruokaa. Illasta ei vielä tietoa, yksi kokous olisi, mutten tiedä jaksanko/viitsinkö mennä... Pyykkivuori pitää hävittää tänään myös:)

Kaveri tulee lapsensa kanssa kohta tänne, pitäis jotain hiushysvylöitä (lisäkkeitä siis :D ) sen päähän letittää, ja sit mä menen yhdeltä kampaajalle ja Likka tulee myös :D Ihanaa, mä saan uuden tukan :D

Ilta meneekin jääkiekon parissa, toista peliä katson telkasta ja toista kuuntelen radiosta :laugh: :whistle:

12 mais sairaalaan.
18 aikoihin kirpparille kattomaan äitin myyntipöytää.

Pitäs varmaan yrittää täs aamupäiväl tehdä edes jotain kodinkunnon eteen, pistää vaan väsyttämään, kun tyttärellä oli huono yö :/

Ei mtn ihmeempiä tänään, kotosalla ollaan. Kävin tuossa töissäkin jo mutkan aamulla, mut piti tulla takas kotiin tyttöä hellimään, kun on näemmä vieläkin puolikuntonen. Toivottavasti likka paranee pian.

Yhteistyössä