Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Spagetti+jauhelihakastike. (itselleni keitän täysjyväpastaa).
Sitten olis eilistä kasvisgratiinia lisäks![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Spagetti+jauhelihakastike. (itselleni keitän täysjyväpastaa).
Sitten olis eilistä kasvisgratiinia lisäks![]()
Miksi vain itselle täysjyväpastaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Koska lapset haluaa rakettispagettia.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Koska lapset haluaa rakettispagettia.
Osta vaikka tummaa spagettia ja pätki se itse. Kukaan ei huomaa eroa.
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:Koska lapset haluaa rakettispagettia.
Osta vaikka tummaa spagettia ja pätki se itse. Kukaan ei huomaa eroa.
Kaapissa on jo ostettuna erivärisiä rakettispagetteja.
Miksi pitäis ostaa tummaa spagettia?
Koska se on terveellisempää?
Sen kerran kun lapsien tuota herkkuruokaa teen, saakoon he itse spagettinsa valita.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ok, anteeksi että sekaannuin.
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:meillä on pitkästä aikaa kananmuna kastiketta ja perunoita
Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:meillä on pitkästä aikaa kananmuna kastiketta ja perunoita
Mikä ihmeen kananmunakastike? Uteliaisuus heräsi!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja JaLehmätkinLentää:Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:meillä on pitkästä aikaa kananmuna kastiketta ja perunoita
Mikä ihmeen kananmunakastike? Uteliaisuus heräsi!![]()
mä teen munakastikkeen niin, että ensin teen valkokastikkeen eli maito/kermakastikkeen ja kypsään soosiin lisätään keiitettyä kananmunaa kuutioituna