mitä tänään suunnitelmissa? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
mies lähti töihin ja me pojan kaa lötkötetään. piti lähtee isoille kaupoille,mut homma levis reisille.. poika katsoo autot-leffaa ja syö karkkia ja mä jumitan kahvin kanssa koneella.. tylsää.. kai se on kohta ulos lähdettävä ettei ihan sisälle jumiuduta. illalla ehkä viihteelle :)

siivoilua,kun pojat ovat mummillansa vielä tämän päivän tai sitten tulevat vasta huomenna. Likan kanssa vietetään yhteistä aikaa,lähdetään varmaan vielä kävelylle :D

Nyt kuopus nukkuu ja mä olen saanut siivottua keittiön, laitettua pesukoneen päälle ja maksettua laskut. Kohta pitäis mennä ulos lukemaan, kun on niin hieno ilma. Ruoan jälkeen lähden lasten ja mun siskon kanssa synttäreille.

Mies lähti autoa laittamaan, mie sain sen verran siivoiltua että vois imuria heilauttaa mökissä. Pyykkikone laulaa varmaan koko päivän, tässähän se päivä vierähtää touhutessa. =)

Me ollaan täällä kotona kahdestaan miehen kanssa koko viikonloppu ;) tytöt lähtivät mökkeilemään mummun ja papan kanssa, joten saas nähdä. EI oikein osaa alkaa millekään, kun on niin hiljaista...

Pitää kuitenkin ryhtyä siivoamaan nuo tyttöjen huoneet, kun vaatekaapit jo kohta käyty läpi. Jos sitä illalla taas vähän kuppia ottais B)

Yhteistyössä