Mitä tämä voisi olla? Kiinnittymisvuotoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TätiKoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TätiKoo

Vieras
Mulla ollut jo muutaman päivän sellainen olo, että menkat alkaa. Tissit on tosi turvonneet ja muutenkin ketutus päällä. Sellaista limaista vuotoa ollut jo jonkin aikaa. Su-iltana lima oli aavistuksen ruskeaa, samoin eilen. Sen jälkeen ei mitään. En muista, että koskaan ennen olisi tällaista ollut. Millaista se kiinnittymisvuoto on? Ihan kunnon vuotoa vai aavistus ruskeaa? En usko, että olisin raskaana, vaikka sitä toivonkin. Takana tuloksettomat hoidot ja lapsi olisi erittäin tervetullut.

nun: ihanko totta! Jospa se ois meillä vihdoin ja viimein tärpännyt. Ollaan yritetty nimittäin nyt kolmisen vuotta... Mun menkat on tosi epäsäännölliset, joten niistä en pysty mitään päättelemään. Mulla on kaapissa yksi raskaustesti, joka menee tässä kuussa vanhaksi. Ajattelin tehdä sen viimeinen päivä, jos ei sitä ennen ole kunnon vuoto siis alkanut.

Mä elän aina niin hengessä mukana näissä tarinoissa, joissa hoidoissa käyneet yhtäkkiä raskautuvatkin, joten merkkaan tän ketjun itelleni ja saat luvan tulla kertomaan miten kävi =)

Onnenkantamoinen: kiitos myötäelämisestä! Tuun toki kertomaan, miten kävi. Ollaan aloitettu adoptioneuvontakin jo, joten oishan se melkoista, jos saataiskin oma lapsukainen.

Kiinnittymisvuoto, pyh. Kuvitteletteko te oikeasti, että siellä se alkio oikein poraa vertavuotavan haavan, minne sitten kampeutuu. Höpöhöpö kun sen vaan laskeutuu limakalvolle. Siitä mitään verta tule.

Neeanäiti: miten niin? Voiko siitä päätellä jotain? Tarkistin kalenterista ja tänään on kp 49. Ja mulla siis todella epäsäännöllinen kierto. Tänä vuonna 64-40-27-60-54!!!

No, en mä kyl jaksa uskoa, että oltaisiin niin onnekkaita, että meille se lapsi vihdoin ja viimein suotaisiin. Mutta, saahan sitä aina ylläpitää toivoa, ei tätä muuten jaksaisi :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Sellainen vielä, että onko teillä tullut paperiin asti sitä vuotoa, vai siis pelkästään liman seassa?

Suihkuaa 3 metriä taivaaseen. Niin voimakkaasti kiinnittyi jättiläissikiö.

voi anna nyt toisen kysellä ku noin onnellinen tapahtuma ehkä toteutumassa! :) mäkin pidän peukkuja!!!!

Mullei kyllä ole koskaan aiemmin tullut mitään vuotoa ennen menkkojen alkamista. Kun vuoto tulee, niin samalla alkaa menkat. Mutta, katsotaan, miten tällä kertaa käy. On vaan vaikea hyväksyä sitä, että musta ei ilmeisesti tule koskaan biologista äitiä. Mutta, kyllä se taas tästä iloksi muuttuu :)

Mullei kyllä ole koskaan aiemmin tullut mitään vuotoa ennen menkkojen alkamista. Kun vuoto tulee, niin samalla alkaa menkat. Mutta, katsotaan, miten tällä kertaa käy. On vaan vaikea hyväksyä sitä, että musta ei ilmeisesti tule koskaan biologista äitiä. Mutta, kyllä se taas tästä iloksi muuttuu :)

Kylläpä sulla on ruusunpunaiset käsitykset äitiydestä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Kylläpä sulla on ruusunpunaiset käsitykset äitiydestä.

:o :headwall:

Yhteistyössä