Mitä tämä oksentaminen ja maha kipu on???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammanpojat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla alko samat vaivat maanantaina. Tänään olen ollut jo tolpillani. Kauheet mahakivut. Oksentelua. Päänsärkyä ja lihaskipuja. Kauheen paljon heikotti ja huimas. Mutta nyt siis alan olla jo kunnossa. Minun mahaasukki potkii ihan normaalisti. Ei noi vatsataudit vaikuta kyllä vauvaan.

Alkuperäinen kirjoittaja suomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Olisiko ihan normi vatsatauti jos et ripuloi sentään? Jos shittu lentää niin veikkaisin noroa :x

Voiko noro iskeä jälleen vaikka olis sairastanut sen puolitoista kuukautta sitten? :snotty:

VOI |O :kieh:
T: nimimerkki norossa joulun alla ja viime viikolla taas :headwall:

Olisiko ihan normi vatsatauti jos et ripuloi sentään? Jos shittu lentää niin veikkaisin noroa :x

Voiko noro iskeä jälleen vaikka olis sairastanut sen puolitoista kuukautta sitten? :snotty:

Voi, käsittääkseni :|

Norovirukseen vastustuskyky sairastettua säilyy vain parisen viikkoa. Norovirus on todella muuntautumiskykyinen ja sen takia se voi tulla melkein heti uudelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:

Voi, käsittääkseni :|

Norovirukseen vastustuskyky sairastettua säilyy vain parisen viikkoa. Norovirus on todella muuntautumiskykyinen ja sen takia se voi tulla melkein heti uudelleen.

:x :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Mulla alko samat vaivat maanantaina. Tänään olen ollut jo tolpillani. Kauheet mahakivut. Oksentelua. Päänsärkyä ja lihaskipuja. Kauheen paljon heikotti ja huimas. Mutta nyt siis alan olla jo kunnossa. Minun mahaasukki potkii ihan normaalisti. Ei noi vatsataudit vaikuta kyllä vauvaan.

Mulla tuli muutes se ripulikin. Mut aattelin, ettei olis noro, kun kesti vaan pari päivää. Luulin että se kestää kauemmin, kun viime keväänä sairastettiin sitä päivätolkulla. Oiskohan se viimevuotinen ollut kuitenkin sitten rotavirus tai joku muu.

Voi. Yleensä suoja on puoli vuotta, mutta NORO muuntautuu...

Voiko noro iskeä jälleen vaikka olis sairastanut sen puolitoista kuukautta sitten? :snotty: [/quote]

Voi, käsittääkseni :| [/quote]

Norovirukseen vastustuskyky sairastettua säilyy vain parisen viikkoa. Norovirus on todella muuntautumiskykyinen ja sen takia se voi tulla melkein heti uudelleen.[/quote]

Noron jälkeen tulee lyhytaikainen immuniteetti, kestoltaan noin 4-6kk.

Mulla oksentelu, ripulointi ja jumalaton vatsakipu olivat oireita tulehtuneesta umpparista.. Leikkauksessa kävin raskausviikolla 34. Mutta kipu oli kyllä aivan mieletöntä, joten veikkaisin ihan vaan mahatautia sulla..

Yhteistyössä