Mitä tämä nyt on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MarsiL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MarsiL

Vieras
Hei!

Tein toissa päivänä raskaustestin ja sain haalean plussan... Menkat pitäisi alkaa tänään mutta olen ns. oireillut jo pari päivää... Nyt aamulla herättyäni kävin vessassa ja huomasin ruskeahkon pläntin pikkuhousuissani... Alavatsaani hieman särkee... Ei niin paljon kuin menkkojen aikana...

Tein uuden rtestin ja vastaus oli edelleen haalea plussa...

Olenko raskaana? Onko menkat alkamassa? Vai onko tämä aikainen keskenmeno???

Minulla ainakin alkuraskaudessa tuli rusehtavaa vuotoa useampana päivänä, silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Se loppui kyllä sitten aika pian. Jos rtesti näyttää haaleaa plussaa, niin olet raskaana. Onnittelut!

Mulla oli niin ankarat vatsakivut, että kuljin siteen kanssa kolme päivää. Sitten vasta tein testin. Sulla on ihan oikeita alkuraskauden oireita!

Epäusko kyllä jatkui kohdallani loppuun asti (en millään voinut käsittää että kannoin vauvaa), mutta voi sitä ällistystä kun maailmaan saapui ihan oikea ihminen...

mull kanssa menkat myohassayli viikon mutta testi naytti miinusta.lammot on kokopaivan ylhaalla ja huimaa .antaako kaikki testit saman vastauksen.virtsaa tuli siihen ikkunaan testissa ,vaikuttako se asiaan.

No se voi tarkottaa joko sitä, että kyseessä on normaali alkuraskauden harmiton vuoto, tai sitten että kyseessä on alkuvaiheen keskenmeno. Mulla kokemus kummastakin...

Ei auta kuin odotella ja katsoa mitä tuleman pitää, ja tarvittaessa testailla uudestaan. Ei kuitenkaan kannata heti testata uudestaan, r.testit näytti mulla positiivista aika kauan km jälkeenkin, muistaakseni reilu 2 vkoa.

Yhteistyössä