Mitä tämä mun heikotukseni on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vadelmakiisseli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vadelmakiisseli

Vieras
Mulla on ollut jo pitkään usein todella huono olla. Tuntuu, kuin olisi jokin sukkamytty tuolla päässä. On vaan kaikki jotenkin hidasta ja epäselvää. Sitten yhtäkkiä toisena päivänä sitä ei olekaan, voin juosta vaikka 10 km ja tuntuu tosi hyvältä. Sitten taas parin päivän päästä heikottaa hurjasti, kun tulee kävellessä pienikin ylämäki.

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja kävin pari päivää sitten verikokeessa, jossa otettiin kilpirauhasarvojen lisäksi perusverenkuva. Soittoajan piti olla huomenna. Tänään soitettiin, että mun pitää mennä paikanpäälle, veriarvoissa on poikkeama. En nyt tiedä, tarkoitetaanko sillä jotain perusverenkuvassa vai kilpirauhasarvoissa. Kilpirauhasasioista on aina ennen sovittu vaan puhelimessa ja päätetty mahdollisesta lääkityksen viilaamisesta.
Mulla on myös turvotusta, puutumista ja päänsärkyä, mutta tuo heikotus on yleinen seuralainen.

Ei jaksaisi odottaa huomiseen, vaikka turhahan se on spekuloida. Ehkei tämä ole mitään kummallista.

Ikävältä kuulostaa, mutta toivottavasti on vain kilpparihäikkää! se kun teettää erilaisia vaivoja. Sukkamytty päässä kuulostaa kyllä tosi pahalta, mutta se johtuu mun korvista ja mielikuvituksesta.
Tsemppiä!

kiitoksia tsempityksestä.
Toiselle palstalle jo kirjotinkin, että vitsi kun ne pitää hulluja jännityksessä. Mähän ehdin herkkänä ihmisenä kehitellä jo vaikka mitä tauteja mieleeni. Soittaja oli kyllä sairaanhoitaja, joten hänhän ei tietysti saakaan sanoa, missä arvossa oli vikaa. Tekisi mieli mennä jo nukkumaan, jotta tulisi jo huominen. Tänään on ollut taas aika huono päivä, ei vaan jaksa oikein mitään.

Yhteistyössä