Ei kyse nyt ollut siitä, että halusinko mukaan mökille. En halunnut. Eikä kyse siitä, että lähtikö sinne muita tyttöjä...haloo! Yleensä kaveriporukoissa on molempia.
Kyse on yksinkertaisesti siitä, että miksi valehdella sellaisesta asiasta, kun totuuden kertominen tapahtumayhteydessä ei aiheuta mitään draamaa? Jos kysyn mitä aiot huomenna tehdä, ja vastaus on normaali, sanotaan, kuten normaalissa ihmisen kanssa käymisessä on tapana, että meen sen ja sen kanssa tekemään sitä ja sitä, mitä itse aiot tehdä jne. Mielestäni tämä on täysin NORMAALIA keskustelua, ei kenenkään ristikuulustelua. Jos olen lähdössä reissuun ulkomaille tyttökavereideni kanssa ja poikaystäväni kysyy, ketä teitä lähtee, niin Voi ettäkö ahistaa!! No ei todellakaan, eikös se oo aika normaalia, ja miksi en vastaisi. En tunne joutuvani ristikuulusteluun.
Sitä en ymmärrä, miksi silloin pitää valehdella kun toinen ei totuudenkaan kuullessaan aiheuta sen kummempaa kyselyä/tenttausta/mustasukkaisuuskohtauksia/draamaa. Ja jos jälkeen päin kuulen, että minulta on syyttä salattu muuten mitättömiä tietoja ja valehdeltu päin naamaa, kun olen kysynyt NORMAALEJA arkipäivän mitä-sinulle-tänään-kuuluu kysymyksiä, niin sitä minä en ymmärrä.
Ja huomautan nyt vielä lopuksi, että mielestäni avovaimoja/puolisoja/tyttökavereita/poikakavereita ei tarvi aina joka paikkaan raahata, eikä heidän tarvi mukaan lyöttäytyäkkään. Onhan toki luonnollista, että yhdessä tehdään paljon asioita, MUTTA omat jutut on omia juttuja.