Mitä täh ja häh!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Moona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Moona

Vieras
Posti toi mukanaan tuon lastenhoidon tuki päätöksen vai mikä lie onkaan ja olen nyt tällä viikolla saanut kolme kirjettä sieltä.Ja nyt sitten meillä nousee muka elarit 118e 129.91e?JA mua tuo ihmetyttää että miten niin nousee,kuka sen on nostanut?Mistä noita voisi katsella että mitkä summat on milloinkin.

Meillä siis isä ei ole mukana maksamassa vaan tein 4v sitten sopparin jonkun paikan kanssa että kun oikeus oli määrännyt isän maksamaan 118e/kk mutta kun ei maksanut menin tuonne elatustuki juttuun ja sieltä ne maksaa mulle tuon 118e/kk eli siis koko 4v aikana maksanut vain 118e eikä niitä pennejä kun tämä ei ole se mikä maksaa kaupungilta.Ja nämä sitten karhuaa tai ei karhua noita summia isältä.

Mutta minä en tajua miten ne on muka nostaneet sitä?Paljonko se summa on sitten kun ja jos saisi kaupungilta sitä elatustukea?

Ai tulen siis saamaan elokuusta sitä tuon suurusena sitten?Luulin että ei koske nuo korotukset minua kun en ole saanut tähänkään asti sitä 118e ja risoja päälle,vaan sen mikä oikuedess määrättiin eli 188e/kk.No ihan kiva sitten.

Yhteistyössä