K
ku itkettäskin
Vieras
Olen kyllä huomannut että mulla mieliala vaihtelee , saattaa vaihtuu minuutissa huonosta hyväksi ja toisin päin. Joskus ajatuksia että ei jaksas enään päivääkään. Samaa oravanpyörää koko ihmisen elämä- Perheen ja läheisten takia on vaan jaksettava.
Eilen mies sit kans kysy multa ( ihme ja kumma ) että mikä mua vaivaa , mikä mua masentaa ? Hänkin huomannut että en ole ihan oma rento itseni . En ole itkenyt ties millon viimeks, muuta kuin unissani. Joskus herään unesta kun itken. Ennen itkin ihan reilusti kun siltä tuntui . ¨
Lekuriin en kyllä kehtais mennä valittaa. Tuntuu niin jotenkin , nololta.
Nukun hyvin, ruoka maistuu , töissä käyn. Pidän työstäkin suurimmaksi osaksi . Rakastan perhettäni . Jotainko puuttuu , jokinko pielessä ?
Eilen mies sit kans kysy multa ( ihme ja kumma ) että mikä mua vaivaa , mikä mua masentaa ? Hänkin huomannut että en ole ihan oma rento itseni . En ole itkenyt ties millon viimeks, muuta kuin unissani. Joskus herään unesta kun itken. Ennen itkin ihan reilusti kun siltä tuntui . ¨
Lekuriin en kyllä kehtais mennä valittaa. Tuntuu niin jotenkin , nololta.
Nukun hyvin, ruoka maistuu , töissä käyn. Pidän työstäkin suurimmaksi osaksi . Rakastan perhettäni . Jotainko puuttuu , jokinko pielessä ?