Mitä tää nyt on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulumamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joulumamma

Vieras
Onko muilla ollut tämmöistä loppuraskaudesta.. Mulla on ollu monta päivää tosi huono ja heikko olo, vähän semmoinen krapulainen olo ..
Viime yönä sain unen päästä kiinni vasta puoli kuudelta aamulla ja heräsin kahdeksalta, ei vaan uni tullut vaikka väsytti.. Yöllä oli myös kauheita selkäkipuja, mitenkään päin ei ollut hyvä olla. Pää on myös ollut kipeä, liekkö johtuu tuosta väsymyksestä? Neuvola oli aika vasta ja siellä oli kaikki ok, verenpaine oli hieman nousussa mutta ei hälyyttävästi, painoa tullut 1200g/per viikko :/
Tosi rasittavaa kun on niin paha olo koko ajan ja ei saa nukuttua.. Nyt siis rv 36+3

:wave: :wave: :wave: Huitoo molemmin käsin!
Mä olen jo 3 päivää melkein valvonut kun ei vaan tule uni vaikka kuinka sängyssä makailisi ja olo on mitä on. Mä olen ajatellu tän krapulaisen olon johtuvan siitä kun ei ole nukkunut, on vaan levännyt. Jalat, varsinkin jalkapohjat särkee ihan julmetusti ja selkä tuntuu ihan irralliselta ruumiinosalta. Eikä asiaa auta ympärivuorokautinen närästys lisättynä vauvan pönkittäviin liikkeisiin.
Mulla oliskin nyt 30 min päästä neuvola ja ajattelin siellä kysästä onko tää nyt ihan sitä raskaana olemista, vai onko joku muu hullusti. Niin ja yksi lisäys vielä valituslistaan: Mulla on kummankin käden sormen nivelet aivan jumiksessa ja sormien koukistelu sattuu niin pirusti! Mistä tää nivel systeemi voi johtua ? :o Tätä nyt ei ole ollu kun muutama päivä, mutta sitäkin kamalampaa kun sormia ei voi käyttää normaalisti!
Niin ja nyt on menossa rv 36.

Yhteistyössä