Lohikeittoa ja jauhelihakiusausta. Jos mennään huomenna shoppailemaan, käydään varmaan Ikealla samalla ja syödään siellä. Anoppi ja appi tulossa vauvaa katsomaan ekaa kertaa... Ai niin, ja lakkajäädykettä on sunnuntaina jälkkäriksi.
mä en kyllä tiedä yhtään...en taija jaksaa lähtä kauppaan joten todennäkösesti syödään niitä sellasia kananpojan minuuttipihvejä ja salaattia ja riisiä tai perunaa,mitä nyt muksut haluaa...tai sitte teen lihapullakastiketta.
tai yks varteenotettava vaihtoehto on mennä lauantaiksi iskälle saunomaan ja syömään sit ei tartte keksiä ku toiselle päivälle vaan ruoka
no tehtäiskö varmaan hirvenlihasta jotain ja sitten kalaa,luultavasti lohta.ei olla pahemmin vielä suunniteltu.mies usein kokkaa viikonloppuna.parempaa ruokaa se tekee ku minä.
Mitä se ukko kaupasta tuopi, jääkaapissa on broileripyöryköitä ja salaattia, pakastimessa lihapullia ja kalapuikkoja, riisiä keittelin just itelleni, jos ei muulle perheelle kelpaa.. Perunoita ja kastiketta on viikolla syöty ja nakkeja, joten olispa kiva syödä joskus jotain muutakin.. Hienompia ruokia ei osata tehdä eikä lapsi niitä edes syökään, on aika kranttu syömään.
mä oon täs muutaman päivän eläny leivällä ja jugurtilla.. muu ei maistu.. :/ :snotty: *niistää*
Huomenna on kummipojan ristiäiset.. mies ja tyttö menee sinne herkuttelee.. (miehen sisko lupas mulle herkkuja laittaa mukaan ) ja sunnuntaina sit jos jaksan ni teen meetvurstikiusausta.. ohjeen bongasin täältä