Mitä syötte kaupunkireissuilla, matkoilla..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nukku

Vieras
Kun siis mua tympii ihan satasella burgerit ja ranskalaiset. Monesti matkataan tuonne kotiseudulle sillai, että toinen ruoka on syötävä matkan varrella. Joskus teen itse evästä, mutta eipä ne leivät lapsille oikein maistu.

Mitä ja missä siis te käytte lasten kanssa syömässä? Siis jotain muuta kuin ranskalaisia tai hampurilaisia tai pizzaa.

Kiinalaisessa on tullut käytyä, pitsalla, kyllä nuo burgeritkin tulee joskus syötyä, meidän lapsia ei matkalla nuo kotiruokanoutopöydät oikein jaksa innostaa

No kun ei meidänkään lapsia saa syömään muuta ruokaa, jos vaan ranskalaisia tai hampurilaisia jossain hoksaavat. (Hajukin riittää) Tuli vain ajankohtaiseksi tämä sillai, että juuri reissattiin kaksi viikkoa Suomea ristiin rastiin ja jatkuvasti vaan purilaisia ja hampurilaisia lapset ruuaksi kelpuuttivat. Itseä alkoi jo ihan etoa se rasvan haju.

Tympii, tympii, tympii :)

Me käydään usein ABC:lla. Siellä on yleensä noutopöydässä tosi hyvää ruokaa. Kaks lapsista tykkää tosi paljon keitoista, sit on yleensä aina myös perunaa ja jotain lihakastiketta, broileria yms. Usein annetaan lasten kyllä ottaa hampparitkin, mutta kyllä ne niitäkin alkaa tympimään jos aina söis.
Itse syön siellä aina notopöydästä, salaattipuolikin on siellä hyvä.

Kauppareissuilla joskus syödään City-marketissa. Ostetaan valintatiskistä valmista ruokaa ja syödään kahviossa. 4-5 euroa tulee hintaa per nuppi. Riippuu tietysti, paljonko ottaa ja minkälaista ruokaa. Ainakin meidän 2-vuotias tykkää lihapullista ja muussista ja ne on tuolla meidän marketissa herkullisia!

me yleensä otetaan eväät mukaan kun matkustetaan pitkästi. täytettyjä patonkeja tai vaikka kanasalaattia :p tai jos matkanvarrella on subway niin niistä tykätään.
tai sitten ostan kaupasta kanawrappeja tai tehään ihan jotain leipää ja sellasta vaan. meillä ei oikeen kenelläkään maistu kovin tuhti ateria pitkillä matkoilla,joskus on ostettu yhdet ranskikset leipien lisäksi joista lapset on nirsosti muutaman syöny.