Mitä syötte/juotte just nyt?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Plösö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Plösö"

Vieras
Itellä The Täydellinen Nainen-kevyt iltapala, Lihapiirakka lenkillä, sipulilla, majoneesilla, cheddarilla ja tomaatilla! :D Ja juomaksi vielä tuopillinen olutta, maistuu ;)

Vois seuraavaksi vetästä pieruverkkarit jalkaan ja juosta nortille.

Aina ei jaksa olla hieno ja fiini, mä oon nyt lomalla hei ;)
 
Sain puolisoni juuri nukkumaan. Nyt alkaa minun aikani. Korkkasin Jallu-pullon ja tein kaksi voileipää. Toiselle leivälle laitoin porsaan sisäfileepihvistä siivun, sen päälle pippuria, paprikaarinkulan ja sinappia. Toisen leivän tein paahdetusta reissarista, johon sivelin ensin HK:n maksamakkaraa, hieman voita, runsaasti korianteria ja mautekurkkua. Näitä nauttiessani huokaisen syvään ja alan katsoa mm. Maajussille morsian ja Heikki ja Mikko. Jos muuta katsomatonta löydän, katson nekin. Niin, ja tanssivat tähdet täytyy katsoa. Putosikohan Armin poika jo? Aina joskus täytyy ottaa myös muutama yöhömpsy, ruuan päälle, että jaksaa taas aamulla.
 

Yhteistyössä