Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos vastauksista! Täytyy miettiä tuota keksiasiaa.. Meillä ei tosin ole karkit kiellettyjä...
meijän päiväkodissa ei saa viedä yhtään mitään tarjottavaa, ja mun milestä se on vaan hyvä, en mä tykkää mun lapset syö herkkuja hoidossa,
Meillä saa viedä mitä vaan. Karkkia, keksejä, itseleivottua, kaupan valikoimista.... En pidä asiaa pahana, hoitajat "hemmottelee" lapsia satunnaisesti muulloinkin herkuilla joita annetaan ruuan tai välipalan päälle.meijän päiväkodissa ei saa viedä yhtään mitään tarjottavaa, ja mun milestä se on vaan hyvä, en mä tykkää mun lapset syö herkkuja hoidossa,
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy;25495534:muumikeksit on aika varmavalinta, samoin marie-kesit.
ei muumikeksejä. Niis on kanamunaa ja oma tyttö jäis ilman ollessa siinä ryhmässä. Rusinat on varma vaihtoehto, en tiedä ketään kuka ei vois syödä.
Eli lapset ei vilja-allergikon seurassa saa myöskään syödä puuroa, leipää tai jauholla suurustettua kastiketta ettei tää allergikko pahoita mieltään? Allergikon kiusaksiko niitä keksejä tarjotaan? Voi huokaus.Kiva vilja-allergiselle lapselle järsiä suolattomia maissinaksuja muiden syödessä muumikeksejä...