Mitä suomessa täytyy oikein tehdä, että joutuu linnaan mätänemään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väärin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väärin

Vieras
Ja mielellää loppuelämäksi?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010031711312659_uu.shtml

40 päivää ehdollista vankeutta? 40 päivää? Miksei 40 vuotta? Tuskin se vahingossa tai ajattelemattomuuttaan on lastaan vuosikausia pahoinpidellyt, eiköhän tuo ole ihan harkittua ollut. Lapsen raiskauksestakaan ei saa sen kummenpaa rangaistusta. Vaikka pahoinpitelisit lapsen henkihieveriin, niin suurin piirtein päätä silitellään. Mutta annas olla kun teet huumausaine- tai talousrikoksen niin johan häkki heilahtaa.

Raha raha ja raha. Talousrikoksen kun teet niin saat varmaan rangaistuksen kun raha on niin kauheen tärkeetä ja pyhää, varsinkin jos on otettu rikkailta.

Kyllähän se linja on vedetty jo kauan sitten ettei lapsilla mitään oikeuksia oikeusjärjestelmän mukaan ole, kuten myöskään seksuaalirikosten uhreilla. Hyvinvointivaltio? Ihanko oikeesti nyt tässäkin suhteessa taas?

Turussa annettiin viime viikolla armahdus linnasta 24 vuotiaalle miehelle joka tehtaili omaisuusrikoksia ja mm. koitti suistaa junaa raiteilta hilaamalla tavaraa kiskoille huvikseen...
Hän oli tehnyt yli 100 rikosta 2006-2007 ja KHO päätti että miehen sosiaalinen elämä kärsisi jos hän joutuisi istumaan hetkeksikään linnaan :D !! Suomen TURKU loistaa... taas!
Miehellä on lievä kehitysvamma. Mun mielestä se ei oikeita siihen että saa elää vapaana ja viedä toisen onni ja tuhota toisten elämiä oman huvin kustannuksella. Niinhän varas tekee. Hän loistaa muunmuassa polkupyörävarkaana!

Alkuperäinen kirjoittaja mun muru:
Turussa annettiin viime viikolla armahdus linnasta 24 vuotiaalle miehelle joka tehtaili omaisuusrikoksia ja mm. koitti suistaa junaa raiteilta hilaamalla tavaraa kiskoille huvikseen...
Hän oli tehnyt yli 100 rikosta 2006-2007 ja KHO päätti että miehen sosiaalinen elämä kärsisi jos hän joutuisi istumaan hetkeksikään linnaan :D !! Suomen TURKU loistaa... taas!
Miehellä on lievä kehitysvamma. Mun mielestä se ei oikeita siihen että saa elää vapaana ja viedä toisen onni ja tuhota toisten elämiä oman huvin kustannuksella. Niinhän varas tekee. Hän loistaa muunmuassa polkupyörävarkaana!

Mä en tajua, miten tuo juttu liittyy Turun loistamiseen, jos päätöksen on antanut KHO eli korkein hallinto-oikeus. Sehän sijaitsee Helsingissä.

Miespuolista henkilöä kun tuikkaa puukolla itsepuolustukseksi niin häkki heilahtaa vuosikymmeniksi, vaikkei se kuoliskaan. Mutta nainen voidaan kiduttaa kuoliaaksi ihan tarkotuksella, ja pari vuotta riittää.
Lapsilla ei ole naisia parempaa arvoa ja sitten eläimillä taas ei oo arvoa ollenkaan ja linnaan ei joudu vaikka tekis eläimelle mitä. Muistan elinikäni tapauksen kun nuoret oli sahanneet koiralta takajalat poikki ja sen jälkeen kiinnittäneet kituvan koiran narulla auton perään ja kaahanneet maantietä. Sen jälkeen oli viel jotain tehty. En enää koskaan lue alibia. :( Ja noista ei yksikään joutunut linnaan.

Yhteistyössä