V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:Meillä oli eilen juuri 6v synttärit ja tein elämä ekan voileipäkakun! Yllätyin se helppoudesta.. Lapsille oli coctail-tikkuja ja sipsejä. Toiset kyllä söi tuota voikkariakin =)
Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:Meillä oli eilen juuri 6v synttärit ja tein elämä ekan voileipäkakun! Yllätyin se helppoudesta.. Lapsille oli coctail-tikkuja ja sipsejä. Toiset kyllä söi tuota voikkariakin =)
joo.. voikkari on kans siitä mukava, et sen voi tehdä etukäteen (mä tein viimeksi pyöreään irtopohjavuokaan) ja vaik pakastaa
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:Alkuperäinen kirjoittaja zuku:Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:Meillä oli eilen juuri 6v synttärit ja tein elämä ekan voileipäkakun! Yllätyin se helppoudesta.. Lapsille oli coctail-tikkuja ja sipsejä. Toiset kyllä söi tuota voikkariakin =)
joo.. voikkari on kans siitä mukava, et sen voi tehdä etukäteen (mä tein viimeksi pyöreään irtopohjavuokaan) ja vaik pakastaa
Mä täytin edellisenä iltana ja seuraavana sitten koristelu. Jotenkin kuvittelin, että siihen menee aikaa tuntikausia, kun aina sitä sanotaan työlääksi.