Ä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja saana:Hei mä tein just eilen syndeille kinkkukierteitä! Ihan äly nopeita ja helppoja! Tehään voi/lehtitaikinasta! Ja on taatusti hyviä!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja saana:Hei mä tein just eilen syndeille kinkkukierteitä! Ihan äly nopeita ja helppoja! Tehään voi/lehtitaikinasta! Ja on taatusti hyviä!!![]()
Miten teet? En ole ap, mutta kiinnostaa silti.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja saana:Hei mä tein just eilen syndeille kinkkukierteitä! Ihan äly nopeita ja helppoja! Tehään voi/lehtitaikinasta! Ja on taatusti hyviä!!![]()
Miten teet? En ole ap, mutta kiinnostaa silti.![]()
Kiinnostaa kyllä!
Alkuperäinen kirjoittaja rg:http://www.sunnuntai.com/modules/system/stdreq.aspx?P=2037&VID=default&SID=666908707470229&A=open%3asunnuntai_2009%3aitem%3a188&S=2&C=33044
Tota voi muunnella omanmaun mukaa, Pinnalle pikkasen oreganoa ja juustoraastetta. Herkkua!
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:coktail tikkuja
lihapullat, nakit, tomaatit kurkut, paprikat, juustot ums vaan tikkuihin
Alkuperäinen kirjoittaja saana:KINKKUKIERTEET
Tästä ohjeesta tulee 2 paketillista raision lehtitaikinasta jossa on 6 levyä per paketti! Eli yhteensä 12 levystä joista jokaisesta leikataan n. 6 kierrettä!
Tarvitset:
pun. paprika
pieniä kinkkukuutioita pussi
ruohosipulituorejuusto rasia (tai maun mukaan)
Sotke täytteen aineet sekaisin.
Kauli taikinalevy vähän leveämmäksi ja levitä täytettä ohuelti n. kolme rkl. levylle.
Kääri rullalle pituussuunnassa.
Leikkaa terävällä puukolla rullasta n kuusi palaa. (n.2cm kpl)
Paista 225 asteessa 10-15 min.
Siinäs ne! Nopeeta ja helppoo![]()