mitä suolaista ristiäisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päättämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päättämätön

Vieras
Ehdottakaa mulle joku hyvä "menu".
Jotain seuraavia oon aatellu: broileri-pastasalaatti,kinkkusarvet, joku vihreä salaatti?,leipää päällisineen, rullarieskat.
Seuraavia ei: voileipäkakku ja suolaiset piirakat, niistä mie en kuitenkaan sais tarpeeksi hyviä.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Noi sun ajattelemat on kivoja vaihtoehtoja ja hyvä, kun ei aina niitä voileipäkakkuja.

haittaako se jos on kinkkua, broileria ja mitä lihaa sit laitankaan noihin rullarieskoihin.. eli jos paljon eri lihoja?

Ei kai se haittaa, kun on kuitenkin leivät päällisineen niin niihin ei kai enää tulee lihaa ja sitten tuo vihreä salaatti tai sitten laitat niihin rullarieskoihin jonkun kivan esim. oliivi-paprikatäytteen ja juustoa.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Ei kai se haittaa, kun on kuitenkin leivät päällisineen niin niihin ei kai enää tulee lihaa ja sitten tuo vihreä salaatti tai sitten laitat niihin rullarieskoihin jonkun kivan esim. oliivi-paprikatäytteen ja juustoa.

tuorejuustoa ja kylmäsavukinkkuviipaleita

kiitti vinkeistä,pitääpä miettiä.. tuo vihreä salaatti on siis "pakko" tehdä? pastasalaatti kait sitten kannattaisi jättää pois,mut ku on vaan niin älyttömän hyvää..
Kinkkusarvet on tosi helppo ja nopea tehdä,samoin mun mielestä nuo rullarieskat. Tavallista leipää oon siksi laittanu tarjolle kun on pieniä vieraita joita ei nuo sarvet ja rieskat kiinnosta.. Onko kala joku pakollinen muka?
Makeita tulee olemaan riittävästi. :) TÄytekakun täytettä en vaan oo vielä päättänyt, se on aina yhtä vaikeeta!

Herkullisia lajeja, mutta menu on kaikkiaan sekava. Tää on miksaus kahvipöydästä ja salaattipöydästä. Kumpaa ap tavoittelee? Tee tästä ruokapainotteisempi, jos tarjoat kahvit ja makeat erikseen. Jos taas tarjolla on vain yksi kahvipöytä jossa sekä suolaista että makeaa, niin sitten salaatit pois.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Herkullisia lajeja, mutta menu on kaikkiaan sekava. Tää on miksaus kahvipöydästä ja salaattipöydästä. Kumpaa ap tavoittelee? Tee tästä ruokapainotteisempi, jos tarjoat kahvit ja makeat erikseen. Jos taas tarjolla on vain yksi kahvipöytä jossa sekä suolaista että makeaa, niin sitten salaatit pois.

Mitä tarkoitat? Onko väärin jos on salaattia ja suolaista samassa pöydässä? Tuntuis vähän hassulta jättää salaatti pois. Tulee olemaan kaksi pöytää,toisella suolaiset ja toisella kahvipöytä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mitä tarkoitat? Onko väärin jos on salaattia ja suolaista samassa pöydässä? Tuntuis vähän hassulta jättää salaatti pois. Tulee olemaan kaksi pöytää,toisella suolaiset ja toisella kahvipöytä.

Pah...anna mennä vaan just noilla eväillä mitä suunnittelit :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Voit laittaa just noin ja niinku susta parhaalta tuntuu :)

Yhteistyössä