Mitä sinne sairaalakassiin oikeesti kannattikaan pakata?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LAjustnyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

LAjustnyt

Vieras
Neljäs kerta menossa, mutta en keksi muuta kuin neuvolakortin, kirjan viihdykkeeksi ja kännykän latureineen. Tartteeko siellä oikeasti jotain muuta?

Vauvan kotiintulovaatteet saavat isommat lapset ja mies valita ja tuoda tullessaan sit myöhemmin, samoin kaukalon...

LA on just tänään ja on suppaillut, niin heräsin todellisuuteen että vissiin pitäis valmistautua vähäsen.

Meillä oikeastaan ainoat mitä tarvittiin oli alushousut itselle ja vaatteet lapselle. Ei me muuta tarvittu, samoissa lähdin kuin tulin kun oli edelleen turvotusta jäljellä ja pirun kuuma, niin mekko oli miellyttävä. Ei siellä tullut luettua eikä mitään, itse ainakaan, herkutkaan eivät maistuneet. Vauvaa vain ihailin :D

Aijoo, toi hammasharja oli hyvä, pitääpä panna toi sähkövempele lataukseen :) Ja varmaan imetysliivitkin tosiaan olis ihan hyvä juttu, mistähän ne edellisen kierroksen jälijiltä löytäisi...

Jos meinaat imettää niin ota imetysliivit ja NE SUOJAT!! mua niin ärsytti kun rinnat oli ihan sairaan kipeät ja ei ollu tukevia rintsikoita ja sairaalasta ei saanu mitään, ei edes niitä suojia.

Mulla oli kaikki maailman saippuat, sheiverit ja hoitoaineet ja kuorinnat mukana, ja sain käydä 2-3 kertaa päivässä suihkussa kun mies oli pojan kanssa. Se oli niin hemmottelua, ja muutkin äidit ihasteli tuoksuja jota sielä oli (ei mitään voimakkaita, mutta erottui varmasti siitä sairaalan steriilistä hajusta). Se oli mun mielestä parasta.

Mulla oli puhelimessa netti, joten surffailin aika lailla ja aika meni nopeasti.

Mulla on kaikki tarpeellinen pakattu sairaalakassiin:
-kotiutumisvaatteet itselle sekä vauvalle
-imetysliivit & liivinsuojia
-pari sidettä
-hiusharja ja ponnareita
-shamppoo, hoitoaine, ihorasvat+ kasvopyyhe
-hammasharja ja hammastahna
-kännykän laturi
-lukemista
-karkkia

Joo, huulirasva pitää ottaa ja oma shampoo, perus matkakamat vissiin. Mutta ei mulla mitään suojia ole hankittuna... Aattelin että ehtiihän sitä kaupasta hakea kun on syntynyt... :)

On kyllä niin erilaista tämä valmistautuminen nyt kuin ekalla kerralla. Toivoo vaan että kotia pääsis mahdollisimman vikkelästi!

Yhteistyössä