Mä rakastan leipomista ja musta on vain kivaa että on tarjolla kaikenlaista.Yleensä jos voin suunnitella että tiedän vieraiden tulevan silloin ja silloin yleensä teen sekä makeaa jotain että suolaista.Jos tulee pika hälytyksenä vieraiden tulo tieto teen yleensä jompaa kumpaa ja se on melkein aina sitten jotain makeaa.Jos tulee yllätysvieraita otan pakkasesta mitä on hätävaralla.
Riippuu vieraista. Omalle äidille kelpaa vaikka korput, anopille pitää olla "sen seitsemää sorttia" (ja silloinkin katsellee kerpele nenänvarttaan pitkin...).
Mä yleensä teen suolaista vain. Tuntuu että maistuu ainakin mun ystäville/sukulaisille paremmin. Joskus jotain helppoa pientä makeaakin. Mutta sä teet niinku tykkäät. Ei oo liioteltua jos haluat tehdä molempia...
Ylemsä teen suolaista ja makeaa. Viimeinen herkkuni oli britatorttu, ai että kun oli hyvää. Väliin laitoin kermaa ja mascarbonejuustoa, banaania ja persikkaa.
Kiitos vastauksista. taidan tehdä molempia jos ehdin! itsekin tykkään usein juoda vaan kahvia, mut tiedän et vieraille maistuu syötävä. likööriä löytyy myös mut taidan jättää tarjoamatta ei sovi suomalaiseen tyyliin, ainakaan mun tuttavapiirissä kahvin kans sellaiset.
Haluaako joku antaa leivonnaisten nimiä tai reseptejä