Mitä sinä maksaisit tästä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
http://salattu.huuto.net/kohteet/--ruokapoyta4tuolia-pahkinanvarinen--/126406364

Olisi juuri meille sopiva pöytäryhmä, mutta mietin että mikä olisi sopiva hinta... Osta heti-kohteena saisi heti, mutta jos hv onkin vähemmän...

en ostais. jotenki nukkavierun näköinen. vanhan näköinen. ois takuu varma pettymys mulle. noi tuolit epäilemättä rarisee ja lonksuu. pöydässä tietenki jotain jälkiä... ostaisin uuden.

huutasin esim. 200e ja kun myyjän tiedoissa lukee "Mikäli hintavaraus ei ylity, pyydän ottamaan yhteyttä sähköpostilla jos vaikka päästäisiin kauppoihin! =) " niin kyselisin millä hinnalla kaupat tulis.. niin ja voithan sä tehä 10e huutoja kerrallaan niin näät missä kohti se hv ylittyy jos se on vähemmän ku osta heti hinta.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
en mitään ku ei tarvetta tuollaisille tuoleille, joilla ei tee mitään lapsiperheessä. ja pöytäki on pieni.

Pöytä pieni? :o

Meille kangastuolit on olleet ihan huiput lapsiperheessä, mut meillä osataan kyl siivota. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
en ostais. jotenki nukkavierun näköinen. vanhan näköinen. ois takuu varma pettymys mulle. noi tuolit epäilemättä rarisee ja lonksuu. pöydässä tietenki jotain jälkiä... ostaisin uuden.

Ihan yhtälailla se uusikin alkaa lonksumman joskus, jos alkaa. Vanhasta voi varmemmin tietää, millainen on vielä kahden vuoden päästä, kun on jo vähän käytetty.

Itse kävisin ensin katsomassa kohdetta ja sitten miettisin, mitä olisin valmis maksamaan. Mun mielestä vaikuttaa ihan hyvältä ruokailuryhmältä kuvien perusteella.

Yhteistyössä