Mitä sinä keräät ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmejakumma"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ihmejakumma"

Vieras
Muumimukien ketjusta tuli mieleen, että välillä ihmetyttää ihmisten tarve kerätä ja hamstata asioita.

Oikei keräilin itse pienenä tarroja yms ja nyt aikuisena tietysti pyrin keräämään tilille rahaa (huonolla menestyksellä). Esim. astiat on perus ikea kamaa yms. en siis varsinaisesti kerää mitään. (enkä tarkoita mitään mustikoiden ja sienien keräämistä...)

Mutta osalla on huoneellinen mitä ihmeellisempiä juttuja ja rahaakin niissä monesti todella paljon.

Aivan siis kaikella ystävyydellä kysynkin:

Mitä sinä keräät (ja miksi) saa tarkemminkin kertoa keräilystään tietysti =)

tällä hetkellä en juuri mitään, mut noita muumi-peltipurkkeja on päässyt kerääntymään aikamoinen määrä :ashamed:
suurinosa on ihan käytössä, mut joitain on tyhjänä yhdellä hyllyllä keittiössä katonrajassa (hylly siis ihan niitä varten laitettu )

nyt en oo ostanu varmaan 1,5 vuoteen uusia, enkä varmaan ostakkaan.

niin ja ihan käyttöön niitä ostelin, et olis samanlaisia sit kaikki säilytyskipot =)

Vanhoja lasten satukirjoja. Ne vaan on ihania. Anni Swanin kirjat kans nyt työn alla et saisin kerättyä ne tarpeeksi vanhoina painoksina. Tää on sukuvika. Äidillä ja sen siskolla on kans satoja kirjoja. Mulla ei tilaa joten pitää tarkkaan harkita mitä haluan. Mieluiten kyllä haalisin ison huoneen täyteen kaikenlaisia kirjoja.

Kaljatölkin niitä avausosia, mitä lie nimeltään. Vien seurakuntaan, mammat tekee jotain käsikoruja :)
Harmi vaan että meiltä ei niitä oikeestaan tule,mutta alakerran ukolta kylläkin. Hän sit antaa ne mulle :)

Ruusu&kultakoristeisia astioita sekä peltipurkkeja.

*muoks* Niin ja se miksi. Tykkään kauniista astioista. Peltipurkeissa taas on kätevä säilyttää elintarvikkeita.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Peltipurkkeja; nyt tosin vähemmän aktiivisesti, kun alkaa tilanpuute vaikuttamaan keräilyyn:DTuolla keittiön katonrajassa on hylly, missä niitä säilytän.Ihan kaikki ei ole sinne mahtuneet.Likemmäs 100 kpl noita löytyy koko talosta:D

En kerää mitään. Oikeastaan inhoan kaikkea ylimääräistä roinaa, eikä meidän kodista löydykään sellaista tavaraa, millä ei olisi mitään käyttöä. Heitän kaiken turhan pois tai pistän kiertoon.

Yhteistyössä