A
ap
Vieras
Olen ollu poissa. Onko hänestä kuulunu mitään sairaalaanmenon jälkeen? Mietityttää mitä kuuluu hänelle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kohtalaisen sekopäistä oli se teksti keskeytyksen jälkeen. epäilin kyllä provoksi koko juttua, niin kylmää oli teksti että epäilyttää onko oikeasti mitään tapahtunut. tai sitten se ihminen on vaan ihan sekaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Mun mielestä on uskomatonta että kukaan edes kehtaa epäillä tuota asiaa. En usko että yksikään ihminen olisi niin kylmä että tulisi pilalla selittelemään tuollaista tänne. Ko. palstapersoonaa en muuten tunne enkä ole hänen juttujaan seurannut mutta saisivat hävetä nuo jotka rumasti hälle kirjoittavat!
Alkuperäinen kirjoittaja suru:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Mun mielestä on uskomatonta että kukaan edes kehtaa epäillä tuota asiaa. En usko että yksikään ihminen olisi niin kylmä että tulisi pilalla selittelemään tuollaista tänne. Ko. palstapersoonaa en muuten tunne enkä ole hänen juttujaan seurannut mutta saisivat hävetä nuo jotka rumasti hälle kirjoittavat!
Peesi!!! Minäkään en tunne tätä palstapersoonaa, enkä edes lukenut tuota koko ketjua, missä oli tuosta odotuksen loppumisesta, sikiön hautaamisesta tms. Sen vaan tiedän omakohtaisesti, että kuinka lujaa se voi sattua, kun joutuu tilanteeseen, ettei raskaus voikaan jatkua onnelliseen loppuun saakka. Aluksi kipu on niin kovaa, että sitä on kuin muumio. Ei halua tuntea yhtään mitään. Surutyö alkaa pikku hiljaa ja se voi kestää kauan, todella kauan...
Alkuperäinen kirjoittaja tuut:Alkuperäinen kirjoittaja suru:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Mun mielestä on uskomatonta että kukaan edes kehtaa epäillä tuota asiaa. En usko että yksikään ihminen olisi niin kylmä että tulisi pilalla selittelemään tuollaista tänne. Ko. palstapersoonaa en muuten tunne enkä ole hänen juttujaan seurannut mutta saisivat hävetä nuo jotka rumasti hälle kirjoittavat!
Peesi!!! Minäkään en tunne tätä palstapersoonaa, enkä edes lukenut tuota koko ketjua, missä oli tuosta odotuksen loppumisesta, sikiön hautaamisesta tms. Sen vaan tiedän omakohtaisesti, että kuinka lujaa se voi sattua, kun joutuu tilanteeseen, ettei raskaus voikaan jatkua onnelliseen loppuun saakka. Aluksi kipu on niin kovaa, että sitä on kuin muumio. Ei halua tuntea yhtään mitään. Surutyö alkaa pikku hiljaa ja se voi kestää kauan, todella kauan...
Juu näinkin voi käysä, mut ei tuo tarina ole uskottava vaikka sen ottaisi huomioonkin.
Alkuperäinen kirjoittaja suru:Alkuperäinen kirjoittaja Aatamin Akka:Mun mielestä on uskomatonta että kukaan edes kehtaa epäillä tuota asiaa. En usko että yksikään ihminen olisi niin kylmä että tulisi pilalla selittelemään tuollaista tänne. Ko. palstapersoonaa en muuten tunne enkä ole hänen juttujaan seurannut mutta saisivat hävetä nuo jotka rumasti hälle kirjoittavat!
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Rv 22 ja risat keskeytettiin, synnytin alateitse, oli kuollut syntyessään, koska sain lääkkeen edeltävänä päivänä, se keskeytti istukan toiminnan.
Usvassa oltiin ensin, ristiriitaiset tunteet yms., onko ihmekään? Menin rakenneultraan toiveissa nähdä pieni ja tietää sukupuoli, mutta sainkin tietää, ettei kaikki ole hyvin ja Helsinkiin Naistenklinikalle sain lähetteen. Järkytys oli valtava, en ihmettele, jos olen jotain outoa kirjottanut, en ole rohjennut itse lukea omaa ketjuani alusta. Kirpaisee ja pahasti ajatella sitä. Haluaisin kyllä perusteluja sille, miksei ole USKOTTAVA. Mun elämästä ja raskaudesta kyse. Vaikka eipä tuolla väliä, uskoo ken tahtoo. Mieheni hautaamat tuhkat mummilan pihalla ei ole kuvittelua. Menetettiin pieni tyttö.
Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa lukea sun ruikutusta enää:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Rv 22 ja risat keskeytettiin, synnytin alateitse, oli kuollut syntyessään, koska sain lääkkeen edeltävänä päivänä, se keskeytti istukan toiminnan.
Usvassa oltiin ensin, ristiriitaiset tunteet yms., onko ihmekään? Menin rakenneultraan toiveissa nähdä pieni ja tietää sukupuoli, mutta sainkin tietää, ettei kaikki ole hyvin ja Helsinkiin Naistenklinikalle sain lähetteen. Järkytys oli valtava, en ihmettele, jos olen jotain outoa kirjottanut, en ole rohjennut itse lukea omaa ketjuani alusta. Kirpaisee ja pahasti ajatella sitä. Haluaisin kyllä perusteluja sille, miksei ole USKOTTAVA. Mun elämästä ja raskaudesta kyse. Vaikka eipä tuolla väliä, uskoo ken tahtoo. Mieheni hautaamat tuhkat mummilan pihalla ei ole kuvittelua. Menetettiin pieni tyttö.
Lopeta jo. Kiitos
Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa lukea sun ruikutusta enää:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Rv 22 ja risat keskeytettiin, synnytin alateitse, oli kuollut syntyessään, koska sain lääkkeen edeltävänä päivänä, se keskeytti istukan toiminnan.
Lopeta jo. Kiitos
Ja herää sinä jo sieltä haavemaasta!!
Alkuperäinen kirjoittaja älä vingu:Alkuperäinen kirjoittaja bud:Alkuperäinen kirjoittaja ei jaksa lukea sun ruikutusta enää:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:Rv 22 ja risat keskeytettiin, synnytin alateitse, oli kuollut syntyessään, koska sain lääkkeen edeltävänä päivänä, se keskeytti istukan toiminnan.
Lopeta jo. Kiitos
Ja herää sinä jo sieltä haavemaasta!!
Järki hoi älä jätä, mut sulla tais jättää jo pahimman kerranLoukkasinko sua jotenkin?