Mitä sillä hyvä joulumieli keräyksen 70?n ruokalahjakortilla saa ostaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ainoastaan tupakka-ja alkoholituotteet on kiellettyjä..lukee siinä lapussa...itse ostin viime vuonna vauvalle maitoa myös sillä...mutta vaipat ei kyllä ole elintarvikkeita että en tiiä antavatko niitä ostaa

Luulin että siinä tulee jonkinlainen lista mukana, mutta eipä tullut. Olis kyllä kiva jos vaikka vaippoja saisi ostaa, ne kun ovat niin kalliita. Ja tietysti karkkia :)

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
ainoastaan tupakka-ja alkoholituotteet on kiellettyjä..lukee siinä lapussa...itse ostin viime vuonna vauvalle maitoa myös sillä...mutta vaipat ei kyllä ole elintarvikkeita että en tiiä antavatko niitä ostaa

niin.. sitä minäki mietin...
Noh, pitänee kysästä sieltä infosta viimeistään ellei täälä kukaan tiedä tarkemmin.

se on MLL:n lahjakortti, mutta MLL:oon ei kande asiasta soittaa, saapi vaan vihaisia ämmiä kontolleen. Eli kannattaa kysäistä omasta sossusta, sieltä me se ainakin saatiin. Ja sen saa vaan, jos perheessä on alle 15v. lapsia.

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Alkuperäinen kirjoittaja köyhä joulu:

Me saatiin miehen koulun kautta.. kai niitä jaetaan neuvolan ja sossun ja ties minkä tahon kautta.

saako udella missäpäin on koulussa? Itsekin sitä koulunkautta nimittäin hain ja mietin onko jo jaettu kun sunnuntaina loppui haku.

nostan, jos olis vaikka täällä pohjanmaalla, niin ei tarvis turhaan odotella et saadaanko me..

Ei saa ostaa leluja eikä muuta kuin syötävää. Karkkeja ja herkkuja saa ostaa. En ole aivan varma saako ostaa vaikka leivinpaperia tai muffinssivuokia tms. Mutta ruokaan se on tarkoitettu, ei esim vaippoihin.

Yhteistyössä