V
-vieras-
Vieras
siis voi vee ja kaikki muutkin! Ekana mulla palaa pinna tän kaaoksen kanssa, remontti menossa ja joka paikka täynnä romua ja vaikka mitä, edes mahdu kunnolla siivoomaan! Toiseksi, pyykkikone ollut pois käytöstä 5pvää, ja ihmisiä kuitenkin 7! Kolmanneksi, tyttö 13v, KÄY pikaseen koululla ja tulee sen jälkeen hoitamaan EDES poninsa!!! Vaan, kuinka käy kun soitan sille, puhelin kiinni! JA kyydin kotiin on hommannut vasta kello 22.30!!! (soitin siis tytön kavereiden vanhemmille jotka on hänet silloin luvanneet tuoda kotiin!)
Mulla ei ole autoa käytössä just, mutta vakaasti harkitsen että lähdenkö kävellen hakemaan sitä mukeloa tosta neljän kilsan päästä!!
Eikä siinä muuten mitään ettei tyttö kotona, kello kuitenkin vasta kahdeksan, MUTTA jos sovitaan että ollaan KOTONA tänään klo 19.30, eikä tyttöä näy ja tiesi ettei siihen aikaan pääse kotiin! Se ottaa päähän, valehtelu! Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, viimeksi tyttönen oli myöhässä "vaan" n. 4 tuntia! Eikä vastannut puhelimeen!
*murisee ja raivoaa*, sorry...
Mulla ei ole autoa käytössä just, mutta vakaasti harkitsen että lähdenkö kävellen hakemaan sitä mukeloa tosta neljän kilsan päästä!!
Eikä siinä muuten mitään ettei tyttö kotona, kello kuitenkin vasta kahdeksan, MUTTA jos sovitaan että ollaan KOTONA tänään klo 19.30, eikä tyttöä näy ja tiesi ettei siihen aikaan pääse kotiin! Se ottaa päähän, valehtelu! Eikä tämä ole ensimmäinen kerta, viimeksi tyttönen oli myöhässä "vaan" n. 4 tuntia! Eikä vastannut puhelimeen!
*murisee ja raivoaa*, sorry...