Mitä sellaista olet tänään tehnyt josta olet ylpeä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyselen

Vieras
Kertokaas :)

Näistä ite oon ylpeä:

-Tein ruuan miehelle ja itelle
-Jaksoin touhuta 1veen kanssa koko aamun ja illan, olin jopa ilosella tuulella!
-Käytin 1veen suihkussa ja rasvasin kunnolla (talvi ei tee hyvää pienen iholle :( )
-Pesin koneellisen pyykkiä ja laitoin kuivumaan
-Siivosin vessan jossa on kissojen ruuat ja hiekkaloota
-Vaihdoin myös kyseiseen lootaan puhtaat hiekat

Ja näinkin yksinkertaisista asioista oon ylpeä!
Nyt rv 19 menossa, väsymystä ja kipuilua.
Kerrankin oli sellainen päivä että jaksoi tehdä kaiken ja nyt saa rentoutua!

Mä en tänään oikein voi olla mistään ylpeä, en edes jaksanut lenkille illalla vaikka oli tarkoitus. No, ruuan sentään tein ja vaihdoin lapsen sänkyyn lakanat. Ja ehkä siitä että oli mukava hetki kun lueskelin pojalle monta kirjaa illalla kun se niitä koko ajan kiikutti luettavaksi.

No mutta, onneks päivä on huomennakin.

Huomasin ajoissa, että joku yritti bussin keskiovista sisään, eikä kukaan muu huikannut, joten mä kiljaisin kuskille, että avaa ovet rattaiden tulla.

Olen antanut kolmeen hyväntekeväisyyskohteeseen rahaa.

Lähetin joululahjoja osattomille.

Kertokaas :)

Näistä ite oon ylpeä:

-Tein ruuan miehelle ja itelle
-Jaksoin touhuta 1veen kanssa koko aamun ja illan, olin jopa ilosella tuulella!
-Käytin 1veen suihkussa ja rasvasin kunnolla (talvi ei tee hyvää pienen iholle :( )
-Pesin koneellisen pyykkiä ja laitoin kuivumaan
-Siivosin vessan jossa on kissojen ruuat ja hiekkaloota
-Vaihdoin myös kyseiseen lootaan puhtaat hiekat

Ja näinkin yksinkertaisista asioista oon ylpeä!
Nyt rv 19 menossa, väsymystä ja kipuilua.
Kerrankin oli sellainen päivä että jaksoi tehdä kaiken ja nyt saa rentoutua!

Yks huomautus, oletko tietoinen ettei raskaana olevan ole hyvä puhdistaa kissojen vessoja?

Itsellä näin. Heräsin ja tein aampupalan lapsille, siivosin keittiön, leikin lasten kanssa, pesin päivän aikan 3 koneellista pyykkiä ja viikkailin kuivausrummusta 2 koneellista kaappeihin, heitin halolla kissa joka tuli takapihalleni kyykkimään lasten leikkialueelle, rakastelin vaimoani n.30min. lapset tuli keskeyttämään, pesin koneellisen astioita ja laitoin kaappiin puhtaat astiat, käytin suihkussa 2 lasta, lämmitin takkaa pari pesällistä niin ja tein ruoan päivällä lasagnea että riittä huomisellekin niin ei tarvi touhuta ihan koko ajan, ja olen mies vaimo makaa kotona tekemättä mitään ilman syytä.

Sain soitettua itselleni hammaslääkäriajan. Puolivuotta aikonut ja yksinkertaisesti jäänyt. Muistin myös varata ajan koiran rokotukselle. Sain pidettyä hermot kurissa, vaikka esikoinen karjui ja räyhäsi kuin mikäkin, kun suuttui pikkuveljelleen. Kävin pyykkituvalla pesemässä pyykkiä. Nyt illalla kävin koirien kanssa pidemmän lenkin kuin olin aikonut, vaikka oli saakelin kylmä viima :)

Viimeksi muokattu:
Raahasin itseni lapsen kanssa aamulla ulos järkyttävästä oksetuksesta huolimatta (kahtena edellispäivänä en ollut näin ahkera) ja tein vielä ihan "oikean" kotiruoankin :) Ilo irti pienistä arjen asioista!

[QUOTE="vieras";22685940]Miksi kissojen ruoat ja heidän jätösastiansa on samassa huoneessa? Toivottavasti on iso vessa.[/QUOTE]

Iso on kyllä!
Ruuat on sellaisella ylätasanteella ja loota sitten melkeinpä toisella puolella huonetta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja kaipaanko perhe-elämää?;22685920:
Itsellä näin. Heräsin ja tein aampupalan lapsille, siivosin keittiön, leikin lasten kanssa, pesin päivän aikan 3 koneellista pyykkiä ja viikkailin kuivausrummusta 2 koneellista kaappeihin, heitin halolla kissa joka tuli takapihalleni kyykkimään lasten leikkialueelle, rakastelin vaimoani n.30min. lapset tuli keskeyttämään, pesin koneellisen astioita ja laitoin kaappiin puhtaat astiat, käytin suihkussa 2 lasta, lämmitin takkaa pari pesällistä niin ja tein ruoan päivällä lasagnea että riittä huomisellekin niin ei tarvi touhuta ihan koko ajan, ja olen mies vaimo makaa kotona tekemättä mitään ilman syytä.

joo meilläkin mies makaa kotona ja minä teen kaikki kotihommat ja hoidan lapset joka päivä. en vain tajunnut mainita, kun ne on niin tavallisia ettei niistä hoksaa olla erityise ylpeä.

[QUOTE="vieras";22685940]Miksi kissojen ruoat ja heidän jätösastiansa on samassa huoneessa? Toivottavasti on iso vessa.[/QUOTE]

Etkö tiennyt että kissat syö omat paskansa kun nälkä tulee eikä olekaan niitä kaviaareja tarjolla?

Kävin ostamassa muutamat joululahjat, lauantaina loput. Sitten sain siivottua kotia ja myös sukka ja alusasulaatikot. Imurointia yritin, mutta taisi meidän keskuspölynimuri mennä rikki.. Selkä rikki näinkin vähästä, rv 26+4.

Yhteistyössä