M
mitätähä
Vieras
Eli tilanne on tämä. Ollaan eroamassa mieheni kanssa ja nyt pitäisi sit saada sovittua huoltajuudesta ja tapaamisoikeudesta. Yhteishuoltajuus tulee, mutta millaisia versioita on tuosta tapaamisesta?muutetaan lapsen kanssa toiselle paikkakunnalle tosi kauas isästä. Haluan kuitenkin että lapsi ja isä näkee toisiansa, sitä en halua estää. Kuinka monta kertaa kuukaudessa on realistista heidän nähä? matkaa siis tulee n.700km.
Isällä on mielenterveysongelmia ja taloudellisia vaikeuksia koska hänellä ei ole mitään holttia rahan käytössä. Velkaa paljon ja ottanut myös minun nimiin velkaa mun tietämättä. Haluaisin että miehellä ei ole minkäänlaisia oikeuksia lapsen pankkitileihin johon isovanhemmat laittaa rahaa. Onko tallainen mahdollista ja sovitaanko siitä lastenvalvojan kanssa vai suoraan pankin?
Isällä on mielenterveysongelmia ja taloudellisia vaikeuksia koska hänellä ei ole mitään holttia rahan käytössä. Velkaa paljon ja ottanut myös minun nimiin velkaa mun tietämättä. Haluaisin että miehellä ei ole minkäänlaisia oikeuksia lapsen pankkitileihin johon isovanhemmat laittaa rahaa. Onko tallainen mahdollista ja sovitaanko siitä lastenvalvojan kanssa vai suoraan pankin?